AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har gynekologtime på mandag, og har nå hatt mensen i snart 2 uker og det ser ikke ut som om at det kommer til å gi seg med det første. Finnes det noe jeg kan gjøre for å få mensen til å slutte? Og er det mulig å gå til gynekolg til tross for mensen? Jeg vil tippe at det innen mandag bare vil være en litt brunaktig utflod (er da ikke mulig å ha mensen for alltid heller?). Er kanskje lurt om jeg ser det an til i morgen og så kan jeg ringe dem da? Jeg er bare redd for at jeg da ikke får time før om en måned da det er så lang ventetid, og de har allerede utsatt timen min i 2 uker. Jeg har aldri hatt mensen i 2 uker før, og når jeg får gjennombruddsblødning så varer det i 4 dager Anonymous poster hash: 504b9...509
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Du kan fint gå til gynekologen med mensen, og om du har hatt den i 2 uker nå så burde du jo absolutt bruke timen. Celleprøver tar de nok ikke under mensen om det blør mye, men det er ikke verre enn å få en ny time til det. Anonymous poster hash: 890f6...f33
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Du kan fint gå til gynekologen med mensen, og om du har hatt den i 2 uker nå så burde du jo absolutt bruke timen. Celleprøver tar de nok ikke under mensen om det blør mye, men det er ikke verre enn å få en ny time til det. Anonymous poster hash: 890f6...f33 Jeg trenger ikke ta celleprøver da jeg er 18. Er hos gynekolog relativt ofte på grunn av endometriose (kan ikke stille sikker diagnose da fordi jeg ikke har opertert, men gynekologen er sikker på at jeg har det) for å se om eggstokker, blære, livmor og sånt ser fint ut Men kan tenke meg at det blir litt søl? Ikke noe jeg har noe problemer med, men kan tenke det er litt slitsomt for han gynekologen Jeg håper og tror at jeg ikke vil blø så mye på mandag da. -TS Anonymous poster hash: 504b9...509
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Ring kontoret i morgen og hør hva de sier. Anonymous poster hash: a474b...675
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Selvsagt kan du dra til gynekolog selv om du blør Jeg måtte selv dit nettopp PGA blødninger. Har også vært der med begynnende mens, unnskyldte meg litt men ho bare sa at et gikk helt fint. Det eneste er om du skal ta celleprøve, kan mye blod gjøre at prøven ikke blir god nok. Og du må kanskje ta en ny Anonymous poster hash: ddb28...cde
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Selvsagt kan du dra til gynekolog selv om du blør Jeg måtte selv dit nettopp PGA blødninger. Har også vært der med begynnende mens, unnskyldte meg litt men ho bare sa at et gikk helt fint. Det eneste er om du skal ta celleprøve, kan mye blod gjøre at prøven ikke blir god nok. Og du må kanskje ta en ny Anonymous poster hash: ddb28...cde Ja, så siden jeg ikke tar celleprøve fordi jeg er ung, så går det vel bra da? Anonymous poster hash: 504b9...509
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Ja, så siden jeg ikke tar celleprøve fordi jeg er ung, så går det vel bra da? Anonymous poster hash: 504b9...509 Da går det veldig bra. Gynekologen bryr seg ikke om litt blodsøl. Ikke noe problem. Lykke til! Anonymous poster hash: 890f6...f33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå