AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Ved de siste 2-3 menstruasjonene mine har jeg plutselig fått en veldig ubehagelig lukt, som varer til et par dager etter at blødning har sluttet. Det er egentlig ingen utpreget rar lukt, bare min "vanlige" forsterket x10 som om jeg ikke har vasket meg på en evighet, og den går i tillegg gjennom buksa etter bare én dag. Flaut! Det hjelper heller ikke uansett hvor mye eller lite jeg vasker, eller om jeg vasker med eller uten intimsåpe. Har noen opplevd noe lignende, hva var det for noe? Bør jeg ta dette opp med legen? Anonymous poster hash: 2dbb5...a2c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Ta det opp med lege. Kan være bakteriell vaginose (trenger ikke alltid å lukte fisk, som er den mest vanlige "bakteriell vaginose-lukten"). Anonymous poster hash: 55b9a...e6d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg har også vond lukt under mens. Kjenner det tom. når jeg bruker ob. Har ikke vond lukt ellers og helt normal utflod. Kan det være BV da?? Anonymous poster hash: 29f30...074
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå