Gjest Kv84 Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Er det noen ting jeg kan gjøre for å bedre konsentrasjonen min? Noe kosttilskudd? Hvordan endre flyvende tanker? Annet?
Berit Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Noe du kan gjøre er å konsentrere deg med å lære utenatt. Det kan være poesi, sanger mm. Skrive handleliste, men ikke se på den når du handler. Men sjekke etter på om du har husket alt. Ellers kan man prøve på å virkelig fokusere og huske/ta til deg, vise forståelse for det som skjer eller blir sagt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Meditasjon. http://www.samharris.org/blog/item/how-to-meditate/ Anonymous poster hash: 91306...178 2
kjeri Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Er det noen ting jeg kan gjøre for å bedre konsentrasjonen min? Noe kosttilskudd? Hvordan endre flyvende tanker? Annet? Mitt råd er at du sette på vekkerklokka og stå opp til samme tid hver dag, spiser en god og sunn frokost. I tillegg vil jeg absolutt anbefale at du starter med kosttilskudd. Flere og flere forskere har fått opp øynene for at vi i vesten ikke får i oss alle vitaminer og mineraler som kropen trenger gjennom kosten. Dette har vi vel selv skyld i med måten maten blir produsert, høstet og lagret på, samt at det er lettvint å kjøpe ferdigmat. Jeg slet lenge med at jeg våknet trett og uopplagt hver morgen, og det tok et par timer før kroppen "kom i gang". Dette har gått helt over etter at jeg begynte med kosttilskudd. Bare ta kontkat hvis du ønsker å høre mer :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå