Gå til innhold

Dere jenter med store kjønnslepper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har store kjønnslepper og lurer på hvordan dere andre jenter med store kjønnslepper opplever dette.

Har dere kun store lepper eller gjelder dette klitorisen også? Min klitoris henger ganske mye og har ganske store lepper. Ingen av guttene jeg har vært med har reagert noe på dette. Men nå har jeg sluttet å få orgasme og lurer på om det har en sammenheng? Jeg får nemlig kun klitorgasme.

Hvordan er sexlivet deres og plager dette dere i hverdagen?

Anonymous poster hash: 2b85c...46c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har både store kjønnslepper og klitoris, og alle mennene jeg har vært med har elsket det! Virkelig elsket det.

Anonymous poster hash: 87257...c3f

• Liker 4
Skrevet

Jeg har også store kjønnslepper, med "matchende" klitoris, og har virkelig bare fått positive tilbakemeldinger fra menn, de både viser og sier at de elsker det!

Angående orgasmene, så er det vel ganske vanlig å kun få klitorisorgasme, men hvorfor du plutselig ikke får vaginal orgasme lenger kan jeg vanskelig forestille meg at har noe med at du har store kjønnslepper å gjøre.

Jeg har forøvrig et fantastisk sexliv, og leppene påvirker ikke hverdagen på noen annen måte enn at de kan "klemme" seg litt fast når jeg har på meg bukser..:P Uten at det plager meg noe nevneverdig..

Anonymous poster hash: e851b...ea1
  • Liker 3
Skrevet

Syns jeg har store indre og ytre kjønnslepper. Ingen av de partnere jeg har vært sammen med har bemerket dette. Merker at jeg får mye "kos" der nede, at de fleste av guttene og jentene jeg har vært sammen med liker å finger/slikke meg. Konklusjonen er vel at de enten er gal etter fitte eller finne meg tiltrekkende også der nede. Jeg har hatt jenter med både store og små fittelepper, jeg syns alt er like fint :)

Anonymous poster hash: 5b9e3...52c
  • Liker 3
Skrevet

Hva vil det si og ha store kjønnslepper og klitoris?

Jeg forstår ikke helt hvor grensen går :P

Anonymous poster hash: 92d9f...3d1
  • Liker 2
Skrevet

Hva vil det si og ha store kjønnslepper og klitoris?

Jeg forstår ikke helt hvor grensen går :P

Anonymous poster hash: 92d9f...3d1

Tenk flaggermus..

Skrevet

Evnen til vaginal orgasme har ingenting med størrelsen på kjønnsleppene å gjøre. Har du fått det før, så er det sannsynligvis det mentale som tuller det til for deg - at du holder igjen ubevisst pga komplekser f.eks.

Anonymous poster hash: 51f0d...0ee
  • Liker 1
Skrevet

Hva vil det si og ha store kjønnslepper og klitoris? Jeg forstår ikke helt hvor grensen går :PAnonymous poster hash: 92d9f...3d1

Tror klitoris varierer fra 0,5 cm til 2,5 cm. Så det er vel kjønnslepper som passer til klitorisstr da :)

Anonymous poster hash: 54e09...9fc

Skrevet

Evnen til vaginal orgasme har ingenting med størrelsen på kjønnsleppene å gjøre. Har du fått det før, så er det sannsynligvis det mentale som tuller det til for deg - at du holder igjen ubevisst pga komplekser f.eks.

Jeg har aldri fått vaginalorgasme, kunn klitorisorgasme.. Derfor jeg tenker at det kanskje har noe med leppene og klitten å gjøre..

Ts

Skrevet

Jeg har store kjønnslepper, men ikke spesielt stor klitoris. Jeg har aldri fått vaginalorgasme, men har aldri tenkt at det henger sammen med utseende til underlivet mitt. Vi er bare forskjellige, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: a5d31...b02
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri fått vaginalorgasme, kunn klitorisorgasme.. Derfor jeg tenker at det kanskje har noe med leppene og klitten å gjøre..

Ts

Ah, da misforstod jeg :) men nei - evnen til vaginalorgasme har ingen sammenheng med størrelse på kjønnslepper/klitt å gjøre.

Dvs, sånn indirekte kan det ha med størrelse på klitt å gjøre tror man, men da de delene som en ikke ser som er inne i kroppen. En tror at noen kvinner har stor indre klitoris som får indirekte stimuli innenfra vagina ved samleie. Så det er lettere for noen kvinner å få vaginal orgasme, og noen kvinner har kanskje ikke evnen i det hele tatt.

Det er vel langt vanligere å ikke få vaginal orgasme enn å få det tror jeg? Uansett ikke noe å stresse med, helt normalt :)

Skrevet

Kan noen vise bilde av store kjønnslepper? Altså ikke deres egen, men google det :P

Jeg har stor mus føler jeg. Altså "feit" mus. Stort venusberg. :(

Anonymous poster hash: b3c30...9eb
Skrevet

Kan noen vise bilde av store kjønnslepper? Altså ikke deres egen, men google det :P Jeg har stor mus føler jeg. Altså "feit" mus. Stort venusberg. :(Anonymous poster hash: b3c30...9eb

Bollemus? Bare å google large (inner) labia, det....

Skrevet

Var sammen med en tidligere som sa ta jeg ikke hadde bollemus.

Tror bare jeg er feit nedentil

Skrevet

Fant ikke noe. Bare sykdommer, vorter o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...