AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #21 Skrevet 25. oktober 2013 Om du forventer en bra jobb så betaler du det de skal ha. Ellers kan du selvfølgelig dra ned til Polen eller evt. andre land og ødelegge brystene dine, lykke til iallfall. Dersom du drar ned til andre land og betaler mindre enn halvparten, så er jeg 90% sikker på at du kommer til å bli enda mer misfornøyd enn hva du var fra før. Å gjøre det i polen betyr ikke automatisk ødelagte pupper og komplikasjoner. Mange andre lang er bedre på kiurgi enn i Norge. Men jeg snakket om Sverige også. Har hørt det er billig der. Det er vel ikke bare Norge som klarer å utføre en oprasjon på en ordentlig måte fordi det er dyrt. Den største grunnen til at det er så dyrt, er rett og slett at det er Norge. Alt er dyrt i Norge. Anonymous poster hash: 12690...eba
Emelia Skrevet 25. oktober 2013 #22 Skrevet 25. oktober 2013 Å gjøre det i polen betyr ikke automatisk ødelagte pupper og komplikasjoner. Mange andre lang er bedre på kiurgi enn i Norge. Men jeg snakket om Sverige også. Har hørt det er billig der. Det er vel ikke bare Norge som klarer å utføre en oprasjon på en ordentlig måte fordi det er dyrt. Den største grunnen til at det er så dyrt, er rett og slett at det er Norge. Alt er dyrt i Norge. Anonymous poster hash: 12690...eba Det er en grunn til at prisene i Norge er som de er, men du betaler iallfall for det du får. Jeg ville anbefalt deg og dra til de du tidligere har vært hos, for de vet hvordan forrige operasjon foregikk. Jeg sier ikke at kirurgene i andre land er dårligere enn hva de er i Norge, men om det var JEG som ville operert meg ville jeg gjort det hos en kirurg som jeg visste kunne gjort en bra jobb, og vet nøyaktig hva han driver med. Om du gjør det i andre land kan det for all del være kommunikasjonsproblemer, misforståelse og alt mulig. Dersom du blir misfornøyd, tror jeg heller ikke det er like "lett" og få klaget eller forlange noe nytt etter operasjonen. Men om du virkelig vil ha operasjonen billig og fort unnagjort, så gjør du det bare på din egen måte. Men du har ingen andre å skylde på enn deg, det er bare opp til deg. Du har fått flere gode råd her iallfall. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #23 Skrevet 25. oktober 2013 Å gjøre det i polen betyr ikke automatisk ødelagte pupper og komplikasjoner. Mange andre lang er bedre på kiurgi enn i Norge. Men jeg snakket om Sverige også. Har hørt det er billig der. Det er vel ikke bare Norge som klarer å utføre en oprasjon på en ordentlig måte fordi det er dyrt. Den største grunnen til at det er så dyrt, er rett og slett at det er Norge. Alt er dyrt i Norge. Anonymous poster hash: 12690...eba Du skal ikke tenke på pris når noen skal skjære i kroppen din. Hvorfor klarer du ikke vente til du har spart opp pengene? Hvorfor er det så viktig for deg å få store pupper så fort som mulig? Anonymous poster hash: 9c9c7...a81
Djungelvrål Skrevet 25. oktober 2013 #24 Skrevet 25. oktober 2013 For puppene mine med silikon er 65b/70a. Det er så og si ingenting. Jeg vil ikke ha store bryst, bare normale. Anonymous poster hash: 12690...eba Så du mener at folk med a-b cuper ikke har normale bryster? 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #25 Skrevet 25. oktober 2013 Du skal ikke tenke på pris når noen skal skjære i kroppen din. Hvorfor klarer du ikke vente til du har spart opp pengene? Hvorfor er det så viktig for deg å få store pupper så fort som mulig? Anonymous poster hash: 9c9c7...a81 Det vil ta flere år. Jeg skal studere og kommer til å være fattig en god stund, selvom jeg har jobb. Det er bare et stort problem for meg, men det er mange som ikke forstår hvordan flate pupper kan være et kjempe problem for en person. Det forstår jeg og, men det er bare sånn det er for meg. Jeg vet at det beste hadde vært å ikke operere i det hele tatt, med tanke på helsen og å kunne bruke pengene på noe annet, og at jeg bare har meg selv å skylde på om noe skjer. Men jeg lurte bare på det billigste stedet å ta silikon. Om det er noen i Norge som tar ut gamle proteser og legger inn nye for langt under 45 tusen? Eller andre land. Det må ikke være Polen. Anonymous poster hash: 12690...eba
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #26 Skrevet 25. oktober 2013 Så du mener at folk med a-b cuper ikke har normale bryster? a-b cup kan være mye forskjellig. 70a er ganske lite, og jeg synes ikke det er normalt (eller beklager, ser fint ut i forhold til kroppen min). Til og med kirugen sa jeg ikke hadde normale bryst (eller beklager, normale er kanskje feil ord, men faen da, i forhold til andre på min alder og kroppsform). De er langt under gjennomsnittet, og jeg hadde ikke brydd meg så lenge jeg selv var fornøyd, men det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 12690...eba 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #27 Skrevet 25. oktober 2013 Det vil ta flere år. Jeg skal studere og kommer til å være fattig en god stund, selvom jeg har jobb. Det er bare et stort problem for meg, men det er mange som ikke forstår hvordan flate pupper kan være et kjempe problem for en person. Det forstår jeg og, men det er bare sånn det er for meg. Jeg vet at det beste hadde vært å ikke operere i det hele tatt, med tanke på helsen og å kunne bruke pengene på noe annet, og at jeg bare har meg selv å skylde på om noe skjer. Men jeg lurte bare på det billigste stedet å ta silikon. Om det er noen i Norge som tar ut gamle proteser og legger inn nye for langt under 45 tusen? Eller andre land. Det må ikke være Polen. Anonymous poster hash: 12690...eba Kanskje du skal oppsøke psykolog? Du kan vente i mange år. Jeg har selv små pupper (60D som tilsvarer 75A) og det er da ikke noe problem for meg å ha små pupper, nemlig fordi jeg har noe som heter selvtillit. Og dette er ikke noe du får av å operere i puppene dine. Du må jobbe med deg selv. Så ja, jeg har selv "flate" pupper og "unormale" pupper i følge deg, men hvorfor skulle det være et problem? Om det er unormalt, så må da alle størrelser være unormale. Og om alt er unormalt så blir det vel normalt da? Mitt stalltips er å vente i noen år. Kanskje du også da har fått så mye selvtillit og klarer å akseptere deg selv for deg du er, til at du kan bruke pengene på en fin ferietur i stedet Anonymous poster hash: 9c9c7...a81 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #28 Skrevet 25. oktober 2013 a-b cup kan være mye forskjellig. 70a er ganske lite, og jeg synes ikke det er normalt (eller beklager, ser fint ut i forhold til kroppen min). Til og med kirugen sa jeg ikke hadde normale bryst (eller beklager, normale er kanskje feil ord, men faen da, i forhold til andre på min alder og kroppsform). De er langt under gjennomsnittet, og jeg hadde ikke brydd meg så lenge jeg selv var fornøyd, men det er jeg ikke. Anonymous poster hash: 12690...eba Du vet at kirurgen tjener penger på at du er usikker på deg selv og opererer? Så om han hadde fått deg til å føle deg bra og ikke ville hatt silikon likevel, så hadde jo alt vært wasted, og han ville ikke tjent noe penger. Anonymous poster hash: 9c9c7...a81
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #29 Skrevet 26. oktober 2013 Kanskje du skal oppsøke psykolog? Du kan vente i mange år. Jeg har selv små pupper (60D som tilsvarer 75A) og det er da ikke noe problem for meg å ha små pupper, nemlig fordi jeg har noe som heter selvtillit. Og dette er ikke noe du får av å operere i puppene dine. Du må jobbe med deg selv. Så ja, jeg har selv "flate" pupper og "unormale" pupper i følge deg, men hvorfor skulle det være et problem? Om det er unormalt, så må da alle størrelser være unormale. Og om alt er unormalt så blir det vel normalt da? Mitt stalltips er å vente i noen år. Kanskje du også da har fått så mye selvtillit og klarer å akseptere deg selv for deg du er, til at du kan bruke pengene på en fin ferietur i stedet Anonymous poster hash: 9c9c7...a81 Jeg har ikke påstått at 75a/60D er flate pupper. Jeg hadde flate bryst fra før, og nå har jeg nesten flate bryst med 65b med silikon. Jeg har forresten dratt til psykolog i over 1 år, men føler ikke det hjelper. Anonymous poster hash: 12690...eba
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #30 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har ikke påstått at 75a/60D er flate pupper. Jeg hadde flate bryst fra før, og nå har jeg nesten flate bryst med 65b med silikon. Jeg har forresten dratt til psykolog i over 1 år, men føler ikke det hjelper. Anonymous poster hash: 12690...eba Bytt psykolog eller behandling da. Det vil ikke bli ordnet av å operere deg. Det finnes ingen snarveier. Anonymous poster hash: 9c9c7...a81
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #31 Skrevet 26. oktober 2013 Å gjøre det i polen betyr ikke automatisk ødelagte pupper og komplikasjoner. Mange andre lang er bedre på kiurgi enn i Norge. Men jeg snakket om Sverige også. Har hørt det er billig der. Det er vel ikke bare Norge som klarer å utføre en oprasjon på en ordentlig måte fordi det er dyrt. Den største grunnen til at det er så dyrt, er rett og slett at det er Norge. Alt er dyrt i Norge. Anonymous poster hash: 12690...eba Ja, alt er dyrt i Norge men du vil se at gode kirurger fra anerkjente klinikker de fleste steder i Europa er dyre. Det er ikke som med vin eller bensin, at det er dyrt bare fordi det er Norge. Når det kommer til kirurgi, så koster kvalitet. Anonymous poster hash: 91e15...afb
Version 2.0 Skrevet 26. oktober 2013 #32 Skrevet 26. oktober 2013 Huffda. Anatomiske proteser er jo ikke særlig mye bedre enn de runde. Jeg har runde, og de ser like "naturlige" ut som de anatomiske. Dersom du absolutt vil operere deg på nytt, så er det billigste å utføre det på samme klinikk som før. Dersom du skal ta ut gamle innlegg og legge inn nye på en annen klinikk, så vil dette koste deg ekstremt mye penger. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #33 Skrevet 26. oktober 2013 Vet at det er endel billigere hos plastikkirurgene.. http://plastikkirurgene.no/ Men her ville ikke jeg operert meg, har lest masse negativt om dem og folk som ikke har blitt fornøyde med resultatet.. Når det er sagt så har jeg lest om folk som har blitt kjempefornøyde også! Jeg ville operert meg i Norge, og om du ikke har råd til en dyr operasjon går det ann å dele opp beløpet.. Uansett, lykke til! Anonymous poster hash: 3a196...ea1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå