Gå til innhold

Yves rocher


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk bestillingsseddel og diverse fra Yves. Prisene på nettet er billigere enn prisene i de heftene, så jeg vil heller bestille derfra. (Why?)

Men får man da gratis morgenkåpe og billig fleecepledd?



Anonymous poster hash: b663e...c30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk bestillingsseddel og diverse fra Yves. Prisene på nettet er billigere enn prisene i de heftene, så jeg vil heller bestille derfra. (Why?)

Men får man da gratis morgenkåpe og billig fleecepledd?

Anonymous poster hash: b663e...c30

Jepp, det gjør du. Gavene kan du legge til når du er på vei til betaling

Anonymous poster hash: 35a83...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Vet ikke hvordan det er med dette dessverre, men skulle virkelig ønske det fantes Yves Rocher-butikker her i Norge. Jeg gikk helt amok da jeg var i Paris!

Er nettsiden deres norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med dette dessverre, men skulle virkelig ønske det fantes Yves Rocher-butikker her i Norge. Jeg gikk helt amok da jeg var i Paris!

Er nettsiden deres norsk?

nettsiden er norsk. veldig greit å bestille derfra :)

Anonymous poster hash: 0ada2...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp morgenkåpen og fleecepleddet som premier hvis jeg bare går inn på nettsiden for å bestille. For å få velge de premiene må man velge "kjøp på postordre" og taste inn kampanjekode og kundenummer. Da får man handle fra tilbudet som kom i posten (og da med de samme prisene som i brevet).

Yves pleier å kjøre to forskjellige tilbud på nett og pr post, og da må man velge hvilket man vil benytte seg av. Man får ikke alle de gode tilbudene på én bestilling.



Anonymous poster hash: 37cf6...9a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke opp morgenkåpen og fleecepleddet som premier hvis jeg bare går inn på nettsiden for å bestille. For å få velge de premiene må man velge "kjøp på postordre" og taste inn kampanjekode og kundenummer. Da får man handle fra tilbudet som kom i posten (og da med de samme prisene som i brevet).

Yves pleier å kjøre to forskjellige tilbud på nett og pr post, og da må man velge hvilket man vil benytte seg av. Man får ikke alle de gode tilbudene på én bestilling.

Anonymous poster hash: 37cf6...9a3

Kom meg inn dit. Men da får jeg ikke skrevet inn rabattkode?

Da får det bare være med morgenkåpa og fleecepleddet.

Anonymous poster hash: b663e...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vil bestille.

Men hva betyr dette? Eneste betalingsmulighet: "faktura opptil 3 måneders kreditt hvis min bestilling ikke overstiger grensen for postoppkrav"



Anonymous poster hash: b663e...c30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vil bestille.

Men hva betyr dette? Eneste betalingsmulighet: "faktura opptil 3 måneders kreditt hvis min bestilling ikke overstiger grensen for postoppkrav"

Anonymous poster hash: b663e...c30

Du kan vel velge om du vil ha 1, 2 eller 3 måneders betalingsfrist på fakturaen, dersom du ikke bestiller for så mye (2000 kr eller noe) for da må det sendes i postoppkrav. Tror du kan velge å betale med kort også.

Anonymous poster hash: 37cf6...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...