AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Hei. Har lyst å teste ut kondom som har noe spennende å by på! Har lest litt rundt, å ser at jenter som har prøvd kondomer med skikkelige grove å store nupper/tagger synes det er ganske godt. Men ANER ikke hvor jeg kan kjøpe slike kondomer, har lett litt å kun funnet slike med små nupper på, å lest at disse nuppene på de nesten ikke merkes. Tenker da på en kondom som virkelig har noe å by på, selvfølgelig ikke overdreven, men ordentlige tagger/nupper. Ser jo at mange dildoer er formet med tagger og nupper osv. Mvh Annonym Anonymous poster hash: ec35f...b12
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Synes ikke kondomer med nupper gir meg noe som helst. Merker faktisk ingen forskjell på de og vanlige kondomer. Anonymous poster hash: fdbdf...951
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 På Kondomeriet må de vel ha det?! Anonymous poster hash: 8b280...be9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg tror ikke de indre skjedeveggene er så følsomme at du kjenner, eller opplever nuppene så mye. Men hva vet jeg, jeg er bare en mann. Anonymous poster hash: 1c688...b55 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Du får kjøpt dem på velassorterte butikker, kiosker, bensinstasjoner etc. Men ikke alle som liker dem da, jeg syntes bare det var ubehagelig:P Men smak og behag! Anonymous poster hash: e65c0...81c
frøkenkoz Skrevet 24. oktober 2013 #7 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg tror ikke de indre skjedeveggene er så følsomme at du kjenner, eller opplever nuppene så mye. Men hva vet jeg, jeg er bare en mann.Anonymous poster hash: 1c688...b55 Enig ! Og jeg er en jente
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #8 Skrevet 24. oktober 2013 Skjedeveggene må være ganske ufølsomme siden det er en fødekanal. Det er ikke så mange nærver inni der. Tviler på at du kjenner stor forskjell med kondomer med ruffler. Anonymous poster hash: ee97c...143
miramis Skrevet 24. oktober 2013 #9 Skrevet 24. oktober 2013 Enten merker man ikke nuppene, ellers merker man de FOR mye og får brannsår/vondt. Kondom er noe dritt uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå