AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Hei! Jeg har bare et kort spørsmål. Hvor langt inn burde mann stikke fingeren for å kjenne spiralen? Rett etter jeg var hos gynekologen og satt inn min kobberspiral følte jeg at jeg måtte stappe hele hånden oppi for å kjenne tråden (sorry for detaljer), mens nå, 3,5 uke etter mensen kan jeg ta halve pekefingeren inn og kjenne tråden. Er dette normalt? Har itillegg vondt innimellom som mensenssmerter, og jeg har også spottet litt.. Flere som har opplevd dette? Burde jeg kontakte gynekologen i morgen og be han sjekke at alt er som det skal? Anonymous poster hash: 27f61...1a1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Noen som har peiling? Anonymous poster hash: 27f61...1a1
Nerine_ Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Livmortappen har ulik plassering ettersom hvor man er i syklusen, helt normalt. Jeg opplevde også mye spotting de første månedene med spiral.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 Min flytter seg alt ettersom hvor jeg er i syklusen. Rett før og rett etter mensen så er den veldig langt nede. Jeg har klippet trådene på den to ganger og sist så mente legen min at det var helt normalt at den flyttet seg lengre ned i forbindelse med mens. Anonymous poster hash: bff27...8aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå