Anders42 Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Er nysgjerrig på om det er noen sammenheng mellom yrkesvalg og hvordan sexliv man får /har. Hva jobber kjæresten din med og hvordan er hun/han i senga ? Kommer ikke til å sitte krokbøyd over svarene og nirunke , bare så det er sagt , er bare nysgjerrig for jeg har mine teorier 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Mannen er avdelingsleder i en logistikkbedrift og svært god i senga. Jeg er økonom, jobber med pensjon og er nok litt prippen Anonymous poster hash: 008d3...69c 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Forskning på sitt proffeste.. Anonymous poster hash: 73361...dd3 4
Anders42 Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2013 Forskning på sitt proffeste.. Anonymous poster hash: 73361...dd3 Nå er ikke dette et viteskaplig forskningsprosjekt, men en uhøytidelig undersøkelse . Det er bare å svare på temaet, eller la det være , ikke verre enn det 4
Mike Waters Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Hun jobber som fluffer, og sovner alltid under akten! 5
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Eksen min var biolog og forsker og sexen var super, så skiftet han yrke til dykkerinstruktør og da var ikke sexen så bra lenger :/
Mike Waters Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Eksen min var biolog og forsker og sexen var super, så skiftet han yrke til dykkerinstruktør og da var ikke sexen så bra lenger :/ Jeg har PADI sertifikat ned til 20 meters dyp og kan bekrefte at jeg ble en litt dårligere elsker etter det...... 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Typen er prosjektleder innen kulturområdet og sexen er ikke bra. Den beste sexen jeg har hatt var med en fotograf. En lege-eks var rimelig kjedelig. Anonymous poster hash: cf10e...84f
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har PADI sertifikat ned til 20 meters dyp og kan bekrefte at jeg ble en litt dårligere elsker etter det......Interessant, dette er nok noe det burde vært forsket på 😄
Mike Waters Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Interessant, dette er nok noe det burde vært forsket på Enig, stiller du opp som forsøkskanin?
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Enig, stiller du opp som forsøkskanin? Jeg har også dykkerlappen så er allerede bedervet, men litt usikker på om jeg ble en dårligere elsker. Kanskje dette kun skjer med menn? Kan evt teste deg for hvert dykk og se om du blir gradvis dårligere i senga
Mike Waters Skrevet 23. oktober 2013 #12 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har også dykkerlappen så er allerede bedervet, men litt usikker på om jeg ble en dårligere elsker. Kanskje dette kun skjer med menn? Kan evt teste deg for hvert dykk og se om du blir gradvis dårligere i senga Jeg så for meg en test hvor du gjorde deg opp en mening om det var bra eller dårlig, men om du vil gå så drastisk til verks så ok for meg..... Vi burde kansje ha med en ikke-dykker kvinne og en ikke-dykker mann for sammenligning? Forøvrig er det juks at jeg må uti vannet nå, det kan fort sette visse hjelpemidler ute av spill. Kan vi søke forskningsrådet om penger til en tur til Great Barrier Reef? 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. oktober 2013 #13 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg så for meg en test hvor du gjorde deg opp en mening om det var bra eller dårlig, men om du vil gå så drastisk til verks så ok for meg..... Vi burde kansje ha med en ikke-dykker kvinne og en ikke-dykker mann for sammenligning? Forøvrig er det juks at jeg må uti vannet nå, det kan fort sette visse hjelpemidler ute av spill. Kan vi søke forskningsrådet om penger til en tur til Great Barrier Reef? God ide, vi tar med to ikke-dykkere og søker om penger. Synes dette er et viktig tema man burde vite mer om
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #14 Skrevet 23. oktober 2013 Han er førskolelærer. Sexen er bra og blir stadig bedre. Anonymous poster hash: 2aef6...fa5 1
Mike Waters Skrevet 23. oktober 2013 #15 Skrevet 23. oktober 2013 God ide, vi tar med to ikke-dykkere og søker om penger. Synes dette er et viktig tema man burde vite mer om Et av de viktigste - jeg tror vi står ovenfor en massiv revolusjon i forhold til dykking og sex. Kjenner jeg får nitrogenbobler i penis bare av å tenke på det..... 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. oktober 2013 #16 Skrevet 23. oktober 2013 Et av de viktigste - jeg tror vi står ovenfor en massiv revolusjon i forhold til dykking og sex. Kjenner jeg får nitrogenbobler i penis bare av å tenke på det.....Pass på at det ikke blir så mye nitrogenbobler at penisen settes helt ut av spill da
chouette Skrevet 23. oktober 2013 #17 Skrevet 23. oktober 2013 Siste kjæreste er lydtekniker. Han var *kremt*...dritgod.
Eira. Skrevet 23. oktober 2013 #18 Skrevet 23. oktober 2013 Beste sexen jeg har hatt var med en bassist i et rockeband. Fyttikatta...! Men kan også komme av at han var "eldre" og meget erfaren. Min nåværende er også mildt sagt vanvittig god i senga. Han studerer noe innenfor biologi:)
Mike Waters Skrevet 23. oktober 2013 #19 Skrevet 23. oktober 2013 Pass på at det ikke blir så mye nitrogenbobler at penisen settes helt ut av spill da Det går fint bare man husker å utligne hyppig nok.... 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #20 Skrevet 23. oktober 2013 Mannen er avdelingsleder i en logistikkbedrift og svært god i senga. Jeg er økonom, jobber med pensjon og er nok litt prippen Anonymous poster hash: 008d3...69c Han er lagerssjef med andre ord. Deeeeeeåååå. Anonymous poster hash: f4adb...0c8 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå