Gjest Madley Skrevet 3. mai 2004 #21 Skrevet 3. mai 2004 Irsk.. Du finner meg i en dam under bordet. Eks. Brad Pitt i den filmen dere vet..som jeg ikke husker hva heter...
Gjest Starya Skrevet 3. mai 2004 #22 Skrevet 3. mai 2004 Liker også irsk og skotsk. Ellers liker jeg islandsk og nederlandsk. Har sett den Brad Pitt-filmen, men husker ikke hva det var slags..
bippbipp Skrevet 3. mai 2004 #23 Skrevet 3. mai 2004 Et av de vakreste sprakene jeg vet om er tyrkisk ellers liker jeg italiensk, russisk, svensk, hmm..ja det var vel alle.
Tusseline Skrevet 3. mai 2004 #24 Skrevet 3. mai 2004 Liker også irsk og skotsk. Jeg og. Pluss fransk og italiensk.
Sandra Skrevet 3. mai 2004 #25 Skrevet 3. mai 2004 Irsk.. Du finner meg i en dam under bordet. Eks. Brad Pitt i den filmen dere vet..som jeg ikke husker hva heter... Kan det være snatch dere mener? Men det er vel ikke irsk, men en slags sigøynerslang? Der hvor han snakker om caravan og sånn... Synes selv fransk og skotsk er fint å høre på.
Donnie Darko Skrevet 3. mai 2004 #26 Skrevet 3. mai 2004 Det gamle normerte riksmålet. (Ibsen og Bjørnson)
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #27 Skrevet 4. mai 2004 Gi meg en skotte og jeg er fortapt! Liker italiensk også, har hørt at det er et lett språk å lære - noen som vet om det stemmer? Når vil du jeg skal komme? Helt enig. Skotsk er flott!! (Selv om jeg nok er litt partisk her)
Gjest Madley Skrevet 4. mai 2004 #30 Skrevet 4. mai 2004 Kan det være snatch dere mener? Men det er vel ikke irsk, men en slags sigøynerslang? Der hvor han snakker om caravan og sånn... Synes selv fransk og skotsk er fint å høre på. Nei nå husker jeg det... En fiende iblandt oss..
tuji Skrevet 4. mai 2004 #33 Skrevet 4. mai 2004 Jeg synes det er deilig å høre på russisk og lignende språk, selv om jeg ikke skjønner en dritt.
LilleBille Skrevet 4. mai 2004 #34 Skrevet 4. mai 2004 Irsk eller skotsk... (Men nydelig engelsk er heller ikke å forakte)
Olse Skrevet 4. mai 2004 #35 Skrevet 4. mai 2004 Liker litt fransk, irsk og svensk. Ikke tysk. Ellers synes jeg jo Gudbrandsdøler er ganske kult språk (dialekt da...)
Sandra Skrevet 4. mai 2004 #36 Skrevet 4. mai 2004 Nei nå husker jeg det... En fiende iblandt oss.. Aha :-) Jeg syntes nemlig ikke det caravan sigøyner språket Brad Pitt snakket i Snatch var så veeeldig vakkert.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #37 Skrevet 4. mai 2004 Jeg synes Latvisk er fint jeg hvorfor det mon tro..? Og Italiensk.
Gjest Erica Skrevet 4. mai 2004 #38 Skrevet 4. mai 2004 Gjesten over var meg som hadde glemt å logge inn.. :oops:
Serenity Skrevet 4. mai 2004 #39 Skrevet 4. mai 2004 Det ser ut som om det er bred enighet om engelsk, fransk, italiensk og spansk.. Selv ville jeg satt norsk som mitt favorittspråk, kanskje fordi jeg ikke er vokst opp her. Britisk Engelsk er mitt morsmål, og jeg synes det også er vakkert..
Gjest Virvel Skrevet 4. mai 2004 #40 Skrevet 4. mai 2004 Spansk! ...og jeg er også blant dem som er litt svak for skotsk-engelsk. Sean Connery må vel ha den diggeste stemmen noensinne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå