Siri Skrevet 12. juni 2002 #21 Del Skrevet 12. juni 2002 On 2002-06-12 14:37, anonym wrote: Hår på hodet, og ikkehår ellers, er styrt av moter/krav, DET var mitt poeng. Hvorfor skal det være så vanskelig å innrømme det? Fortsatt undrende mann. Og så? Jeg har ikke problemer med å innrømme det. Man hva er poenget ditt? Det var vel ikke det vi snakket om her? Jeg har ikke tenkt å barbere meg på hodet, selv om jeg ikke er særlig fin på håret... har aldri fulgt hårmoten heller. Forresten er det andre som ikke synes jeg er fin, frisøren min fx. Jeg synes jeg er fin, ellers så hadde jeg ikke giddet å ha det sånn. Men barbere meg? Det ser deilig ut da, men nei... det får andre ta seg av. Er så fri på andre måter jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. juni 2002 #22 Del Skrevet 12. juni 2002 waco; Du BØR seriøst tåle å få negative/kritiske meninger rundt ditt nick her inne! Dersom du på noen som helst måte klarer å si "...jenter som oste av seksualitet og selvtillit, ikke sånne klagejenter som dere..." uten å se at du rakker ned på oss kvinnene her inne, så er du bare plain stupid!!! Og undrende mann: Nei, jeg barberer meg ikke nedentil fordi det er mote, jeg har heller ikke hårfrisyren min pga at det er mote(for det er det ikke) at enhver person som lever i ett samfunn til en viss grad blir påvirket av samfunnet rundt seg er jeg enig i, men at de personlige valg man tar om seg og sinn kropp/sitt utseende MÅ være preget av mote, det er jeg ikke enig med deg i! (og det er ikke fordi jeg ikke tør innrømme noe som helst!) (er i humør til å la meg provosere idag, så dere dumme guttevalper som tror dere vet alt om jenter og våres reaksjoner; idag har dere rett når det gjelder meg!! jeg blir provosert idag!) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 12. juni 2002 #23 Del Skrevet 12. juni 2002 Hadde aldri gjort det! Fordi jeg er vant me då ha tykt langt hår på hodet, og jeg elsker håret mitt. Dessuten liker jeg å "gjøre" ting med håret. Jeg hadde sett ut som en gutt da Tro meg, skinny-kvinner er ikke pent i mine øyner.. Til underende mann: Du mener kanskje intim barbering og barbering under armene osv.. Mangen gjør det pga press/moter. Men IKKE jeg. Prøv selv da ! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #24 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg lurer på.... om jeg skal gjøre det!!!!!!!!!!!!!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 13. juni 2002 #25 Del Skrevet 13. juni 2002 Nei nei nei.... Jeg mener at håret viser hvem vi er....har man en ryddig og pen hår frisyre så bli man sett på som en ordentelig jente /kvinne... Barberer man håret eller det er ustelt og fett så vil vi bli sett på som mindre ordentelige kvinner/jenter For min del er håret en del av min feminenitet og jeg syntes det er utrolig manndig med et babert hode så jeg ville aldrig ha babert vekk håret mitt.... Jeg er allt for forfengelig til å babere vekk håret og jeg tror ikke det at det er så mange som sytes at et glatt babert hode på en jente/kvinner er noe serlig atraktivt!!! Jenter skal ha hår og kler å ha hår det er min mening 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 13. juni 2002 #26 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg synes skinna damer kan være ufattelig stilig. Det er ikke alle som kler det, men de som gjør det - wow. Skulle gjerne gjort det om jeg hadde hatt ansikt til det. Jeg synes det er penest på veldig "klassiske" ansikt, med helt "rene" trekk. Det gir dem en annen look enn de ville hatt med langt englehår. Ellers er jeg veldig glad i mitt lange hår, men som sagt, kunne godt prøvd det annerledes.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 13. juni 2002 #27 Del Skrevet 13. juni 2002 Demi Moore i G.I Jane kledde det, det er den eneste dama jeg også har sett som faktisk har kledd det - i den settingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. juni 2002 #28 Del Skrevet 13. juni 2002 Aline nå er du jammen usakelig... waco; Du BØR seriøst tåle å få negative/kritiske meninger rundt ditt nick her inne! Dersom du på noen som helst måte klarer å si "...jenter som oste av seksualitet og selvtillit, ikke sånne klagejenter som dere..." uten å se at du rakker ned på oss kvinnene her inne, så er du bare plain stupid!!! Kan jeg noe for at drømmene mine gikk den veien? Skal dere også bli sure fordi jeg tilfeldigsvis og av veldig forståelig årsaker hadde en våt drøm uten dere? Hallo??? Blir jeg sur hvis noen av dere sier at dere hadde en heftig sexfantasi uten Waco...? Waco ...tydelig at damer skaper seg irritasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein Skrevet 13. juni 2002 #29 Del Skrevet 13. juni 2002 Heisann folkens... Waco når skal du gi deg: jeg har sett flere steder at det er ei dame som har svart deg såpass at du er svar skyldig flere ganger, og lirer av deg gloser som er så teite at alle ser hu har tatt deg, hehehe. Du burdte faktisk lære.... Du har like stor sjangs som en grevling har når han krysser E6 blandt tungtrafikken... Beklager til dere andre, jeg mener ikke å ødelegge innlegget.... Stein:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 13. juni 2002 #30 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg kunne aldri ha skinnet meg helt, men jeg har faktisk tenkt på å klippe meg ganske kort. Har ennå ikke tørt, men mamma (som er frisør) sier at jeg hadde kledd det. Kanksje jeg bare skal hoppe i det? Ellers så syntes jeg det er ganske tøft gjort av de jentene som faktisk barberer bort alt. Men det er ikke alle som kler det. Hodefasongen har ganske mye å si. Men alikevell, all honør til de som tørr! PS:Godt sagt Stein! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. juni 2002 #31 Del Skrevet 14. juni 2002 Kjære kjære kjære waco... Dersom du klarte å lese ut av mitt svar at jeg var missunnerlig på dine våte drømmer, og sur for at vi her inne ikke fikk være med i dem.... Da holder jeg meg bare til min siste setning: "... så er du bare plain stupid" Enten VIL du ikke forstå, eller du forstår rett og slett ikke, uansett... Og Stein; Takk! Du får sagt det du og! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 14. juni 2002 #32 Del Skrevet 14. juni 2002 he he. barberte hodet for første gang i mai-94. og har gjort det utallige ganger siden da. de siste par årene har jeg latt det gro ut, ble lei av å ha det helt kort. har hatt veldig mye gøy med det barberte hodet mitt, det er en... hva skal jeg si... kontaktskapende eh, ikke-frisyre. lottemor: syns den der var helt på kanten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rani Skrevet 15. juni 2002 #33 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg barberer så mye annet, så håret på hodet skal få være i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuji Skrevet 25. juni 2002 #34 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg har barbert hodet flere ganger, jeg! Første gangen var det litt nervøst, jeg kunne jo ikke vite om jeg hadde stygt eller pent hode under alt håret. Heldigvis ble det ganske stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juni 2002 #35 Del Skrevet 25. juni 2002 Hadde jeg kledd det, så hadde jeg gjort det. Men jeg er en av de som hadde sett helt forjævlig ut med raka hode. Har temmelig kort hår til tider, men det ser helt annerledes ut om man ikke har noenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 25. juni 2002 #36 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg har også barbert hodet mitt, det var litt opprør tror jeg. Måtte bli kvitt et sånn "dum og deilig" stempel..(er fra en liten by) Og det funket faktisk!! Men jeg fikk mye negativ respons, fra gutter. Bare bra respons fra jenter da. Men jeg hadde litt behov for å være"stygg" en stund. Men nå har jeg langt hår og vil aldri ha det så kort igjen! Aldri Men det som var det beste er at håret mitt ble mye tykkere!! :D Og det ble jeg bare glad for. elle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. juni 2002 #37 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg tror ikke jeg hadde hatt samvittighet og motivasjon nok til å glattbarbere hodet, ovenfor meg selv. Desssuten så er det nok ikke helt min "stil", det hadde derfor aldri fallt meg inn. Hadde jeg ønsket og glattbarbere hodet derimot, hadde jeg ikke hatt noen form for hindringer. Andres meninger og tanker hadde jeg rett og slett gitt blaffen i! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå