Gå til innhold

Kvinner som barberer hodet!

Anbefalte innlegg

Isa

Så akkurat på Ricki Lake om kvinner som barberte hodene sine, raket av alt håret!!! Jeg ble så imponert. Tenk at de tør icon_smile.gif

Det må være utrolig frigjørende!?!?

Fikk meg til å begynne å lure på hvordan jeg ville sett ut uten hår på hodet icon_wink.gif

Ville dere gjort det?

Hvis ikke, hva er grunnen til at dere ikke tør?12

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morlock

Jeg ville aldri gjort det. Dels forde jeg liker håret mitt og dels forde min samboer liker håret mitt. Også tror jeg ikke jeg har hode fasongen til det.

icon_wink.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anonymous

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor flere kvinner glattbarberer hodet?

Det er jo opplest og vedtatt at hår på kvinner er noe styggedom, hvorfor skal de da beholde det på hodet?

Så kvinner, argumenter for hvorfor dere barberer bort alt på kroppen. men lar det vokse på hodet!

Hilsen en undrende mann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gjest 0

Jeg ville aldri i verden gjort det!!!

Fordi jeg liker å ha langt hår og fordi jeg har fremdeles tilgode å se en kvinne som kler å være skallet.... Synes det er helt grusomt! (også med kjempekort hår)

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Pamella den 2002-06-12 12:17 ]

Lenke til innlegg
Del på andre sider
aline

Hei.

Jeg kunne heller ikke tenkt meg å barbere meg helt på hodet.

Det har absolutt ingenting med at jeg ikke tør, men helt enkelt med at jeg ikke føler at det passer sammen med den jeg føler jeg er som person.

Jeg har hatt alt fra langt hår til 2-3cm hår på hodet, er akkurat nå kort men med noe lengde "oppå"... Trives veldig godt med det, og skjønner ikke hvorfor jeg skulle gjort det annerledes?

Jeg synes derimot ikke verken barbert, kort eller langt er grusomt, det er helt individuelt hvordan håret ser ut på den som bærer det! (noen burde aldri hatt langt hår, andre burde aldri hatt kort...)

og du "en undrende mann.": Ditt spørsmål er blitt besvart så usigelig mange ganger at jeg ikke skjønner det lenger!

Når ei jente sier at hun trives med langt hår på hodet, da trives hun med langt hår på hodet, TOTALT uavhengig av om hun liker å barbere seg under armene eller i skrittet eller ei!

HVA er det som er så vanskelig å forstå med det? 12

Lenke til innlegg
Del på andre sider
@lfa

Jeg hadde heller ikke barbert bort håret mitt.... Ikke fordi jeg ikke tør, men fordi jeg ikke vil...

Liker håret mitt sånn som det er, og hadde nok neppe sett så smart ut uten... icon_rolleyes.gif

Men det er meg... andre kan jo se bra ut uten hår også....

Anonym: Det har med velvære og gjøre... Jeg hadde IKKE følt meg særlig vel uten hår på hodet, selv om jeg jo fjerner andre steder på kroppen....

12

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kristian (71)

Til undrende mann

Hvorfor kan ikke jentene få lov til å barbere seg der de vil?

Det er naturlig for oss gutta å ha hår i ansiktet, men det barberer vi da gladd bort selv om det er naturlig at det skal være der.12

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lea

Jeg kunne gjort det. Tenk å begynne helt på nytt med sunt friskt hår da...

Men desverre tror jeg ikke at sjefen min hadde blitt begeistret nå jeg skal treffe kunder og sånt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stein

Heisann icon_smile.gif

Noen passer utrolig godt i barberte andre ikke... noen liker det andre liker ikke.

Tror på ingen måte det har noe med mot å gjøre, det er bare tull...

Jeg for min del prøvde det for et pr år siden, det var utrolig deilig og bare moro.

Jeg og en kompis skulle klippe hverandre og etterhvert blei det så stygt at vi barberte alt sammen: Men så var det ei eldre dame som kom bort til meg og var kjempehyggelig, litt trist og pratet med meg. For hun trodde jeg var syk..... Derfor skjer aldri det igjen nei....

Stein icon_smile.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anonymous

Jeg er fortsatt en undrende mann...

Poenget jeg ville få fram, er at hår/ikkehår her eller der er styrt av moter, noe dere jenter hårdnakket benekter fra tid til annen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Catzy

Barbering av damehoder er litt risky, fordi det får frem fjeset til den som gjør det mye mer enn hvis man faktisk har litt hår. Jo kortere hår, jo bedre synes du i landskapet!

Noen damer ser utrolig bra ut uten hår, andre blir bare styggere enn de er i utgangspunktet. Trekkene dine kommer så utrolig godt fram, på godt og vondt.

I tillegg er det ikke vanlig med glattbarberte damer (i hvertfall ikke der det synes icon_wink.gif ), så du vil stikke deg fram i mengden i alle tilfelle.

Kule damer uten hår ser veldig kult ut. (Og stygge damer uten hår ser stygge ut. Trist for dem.)

Catzy

Lenke til innlegg
Del på andre sider
waco

Jeg innrømmer at jeg hadde en våt drøm med to skinnabarberte damer...som bytta på å suge meg og sånn...småkrangle litt -"nå er det miiin tur...ikkesant det waco?" -"neeei jeg først, waco looovte meg det"...slik alle damer gjør i drømmer...jenter som oste av seksualitet og selvtillit, ikke sånne klagejenter som dere...

1212[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-06-12 13:58 ]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kristian (71)

Waco.... skjerp deg

Greit at du starter mange tråder og inviterer til diskusjoner for å få oppmerksomhet og debatt, men hold deg for god til å ødelegge andres tråder med sånt svada preik som dette.12

Lenke til innlegg
Del på andre sider
@lfa

Jeg syntes ikke den drømmen din oste verken av seksualitet eller selvtillit, og det forundrer meg at du i det hele tatt ble opphisset av den....

Nei, foressten, det forundrer meg ikke i det hele tatt.... icon_lol.gif

12

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solskinn

...og så er dere på vei til å la ham ödelegge nok en tråd!

Jeg har faktisk nesten testa, det, hadde "3-dagers" igjen, så noen full barbering var det ikke. Man ser hodeformen ja.

Det var kult å ha prövd det, gubben syns det var kult og det var utrolig deilig og prakisk i sommervarmen. Nå har jeg kort hår, så det er litt midre som skal vokse ut.

Hår er moter (for å svare undrende mann), men noen har alltid kort og noen alltid langt allikevel. Jeg har foreksempel aldri hatt hår nedefor skuldrene og kommer aldri til å la det vokse så langt, mote eller ikke. Sannsynligvis ikke i närheten engang. Og jeg har venninner som aldri har hatt håret klippet rundt örene og noen som aldri har klippet det opp engang. Alle er forskjellige og hår er personlighet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anonymous

Hår på hodet, og ikkehår ellers, er styrt av moter/krav, DET var mitt poeng.

Hvorfor skal det være så vanskelig å innrømme det?

Fortsatt undrende mann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isa

Undrende mann, kan du være så snill å undre på det i en egen tråd?... icon_wink.gif

Hår PÅ HODET var saken her... Eller IKKE hår på hodet.

Jeg vurderer å kaaaaskje shave meg, men da må sambo love først at han ikke slår opp pga det icon_razz.gif12

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ida

Jeg gjorde det for noen år siden, ikke akkurat glattbarbert, men nesten.

Det var utrolig prakisk!

Ikke no hårbørste, ingen duster som trodde jeg var easy...

Folk jeg kjente kalte meg "Rydiger, den vesle vampyren" for jeg har litt v-formet hårskille og mørkebrunt hår. Pluss at jeg er ganske lita.

Skjønner ikke hvorfor jeg har langt hår nå egentlig... Kanskje fordi jeg ikke får bølla meg til å klippe det?

mvh

Ida

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...