AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Hvis du som gutt/mann hadde fått et undertøysbilde av hun du holdt på med - kunne det ha vært så "effektfullt" at du måtte ha funnet et toalett og tatt en kjapp runk? Hvis du hadde slappet av på et hotellrom med en kamerat feks., og fått et slikt bilde, kunne du da ha "unnskyldt deg" for å nappe laksen? Og: Hvior lenge hadde du "levd" på et slikt bilde? Hadde det vært naturlig å tenke på bildet/hente det fram på telefonen og runke til det i fremtiden også? Anonymous poster hash: 7f8a7...cd1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #2 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg hadde nok ikke styrtet inn på et toalett, eller følt at jeg hadde blitt ukontrollerbart kåt, men det betyr ikke at jeg ikke hadde likt å motta en sånn melding, og jeg hadde gjerne funnet den frem flere gagner. Før du sender den bør du kanskje skrive en melding til han som sier "den neste meldingen bør du åpne når ingen andre ser...". Hvorfor er masturberingen så viktig for deg egentlig? Anonymous poster hash: 43e20...7e1 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg hadde nok ikke styrtet inn på et toalett, eller følt at jeg hadde blitt ukontrollerbart kåt, men det betyr ikke at jeg ikke hadde likt å motta en sånn melding, og jeg hadde gjerne funnet den frem flere gagner. Før du sender den bør du kanskje skrive en melding til han som sier "den neste meldingen bør du åpne når ingen andre ser...". Hvorfor er masturberingen så viktig for deg egentlig? Anonymous poster hash: 43e20...7e1 Hehe, jeg var vel egentlig ikke så opptatt av masturberingen før jeg sendte et avkledd bilde til flørten (ja, jeg stoler på ham, og det er uansett ikke mulig å se at det er min kropp hvis man ikke vet det), og han ga uttrykk for at han måtte "lette på trykket" der og da. Jeg ble bare nysgjerrig om det høres helt usannsynlig ut, og at det er mer sannsynlig noe han bare sa for å "please" meg, mens han egentlig ikke synes det var noe stas, eller om noen andre også kunne ha reagert slik...Anonymous poster hash: 7f8a7...cd1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Det kommer an på konteksten og bildet. Hadde jeg fått et slikt bilde (se vedlegg) med beskjed om at hun lå og ventet på meg, så hadde jeg nok fått fart på sakene. Når det er sagt, så ville jeg ikke ha skrevet til en jente at hun gjorde meg kåt dersom det ikke hadde vært tilfelle. I hvertfall ikke fortalt at jeg runket til henne dersom jeg ikke likte henne og gjerne skulle hatt henne hos meg. Det blir å sende feil signaler. Og: Jeg tror det skal godt la seg gjøre å finne en mann som ikke setter pris på et undertøysbilde av en jente. Ekstra stas er det jo om det er en jente du liker. Konklusjon: Jada, han likte det du ga ham. Anonymous poster hash: 17720...533
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Ja, og så var det dette bildet da.. Jeg klarer ikke å laste det opp, så her er link til eksempelet mitt: http://www.socialbliss.com/sharondawillis/occasion-valentines-day-HE2DGOBV/re-sexy-humans-rating-thread-page-9-loungin-neoseeker-forums-GU2DINBXHA Anonymous poster hash: 17720...533
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Ja, og så var det dette bildet da.. Jeg klarer ikke å laste det opp, så her er link til eksempelet mitt: http://www.socialbliss.com/sharondawillis/occasion-valentines-day-HE2DGOBV/re-sexy-humans-rating-thread-page-9-loungin-neoseeker-forums-GU2DINBXHA Anonymous poster hash: 17720...533 Det var noe i den gaten der som jeg sendte. Kan det ha vært nok til å tenne ham? Anonymous poster hash: 7f8a7...cd1
KatjaKaj Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Det var noe i den gaten der som jeg sendte. Kan det ha vært nok til å tenne ham?Anonymous poster hash: 7f8a7...cd1 absolutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå