Gå til innhold

Overdose eller selvskading?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

IKKE GI OPP! Jeg lover deg at en dag blir det bedre!

Vil anbefale deg å sjekke ut mental helse sin hjemmeside. Der finner du et nr du kan ringe til eller en nettside hvor du kan skrive og få svar. Finner også andre ting som kan være nyttige.

Men vær så snill, ikke gi opp! Jeg har vært der du er nå, det har ikke blitt helt bra enda, men jeg har det MYE bedre nå.

Du må stå på krava dine. Du trenger ikke å gjøre noe drastisk. Dessuten, om du begynner med selvskading kan det bli veldig hardt å komme seg ut av det igjen. Det har jeg selv erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må stå på krava dine. Du trenger ikke å gjøre noe drastisk. Dessuten, om du begynner med selvskading kan det bli veldig hardt å komme seg ut av det igjen. Det har jeg selv erfart.

Ikke vær redd for at jeg skal begynne, jeg har allerede både begynt og fortsatt.

Anonymous poster hash: 7a398...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger fremdeles ikke å gjøre noe drastisk. Det jeg lærte når jeg var dårlig psykisk var at jeg hadde liten tålmodighet. Skulle helst ha fått hjelp igår.

Du må bare fortsette å pushe på legen ang. innleggelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke missforstå meg - men har du familie rundt deg?



Anonymous poster hash: 2d9e4...5a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk <3

Heh :) Må si jeg syntes oppriktig synd på deg trådstarter. Nesten tre sider uten å få svar på spørsmålet ditt. Du får ha lykke til videre og oppnå det du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk <3

Anonymous poster hash: 7a398...079

Du bestemmer over ditt eget liv ts, det har du all rett til. Men for guds skyld, pass på...en overdose kan fort føre til noe mer enn du kanskje var ute etter.

Håper du får den hjelpen du trenger og har krav på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, jeg blir overasket over hvor uvitende noen av dere som svarer i denne tråden er, og hvor lite seriøse svar dere gir TS. Man tuller ikke med temaer som dette. Har dere ikke noe konstruktivt å si til TS, så la heller være. Det kan lett gjøre vondt verre. Hvordan kan du påstå en som driver med selvskading er pinglete? Hvor i alle dager får du det fra? Tror du alle mennesker er helt like og takler alt på samme måte? Nei, vi er alle ulike og unike individer som reagere på og takler situasjoner ulikt. Du trekke konklusjoner fra noe du ikke har noe særlig kunnskap om. Helsepersonell er der ikke bare for å hjelpe eldre damer med hjerteinfarkt eller fysisk syke pasienter, nei psykisk helse er vel så viktig. Det er viktig å forstå at selv om en selv ikke føler et behov får å skade seg selv for takle vanskelige emosjoner, psykisk smerte (og enn hva en føler), så betyr ikke det at andre ikke gjør det. Vi håndterer slikt ulikt.

TS, jeg synes du skal kontakte fastlegen din og be om mer hjelp. Dersom fastlegen din har permisjon, så er det vel en vikar der du kan snakke med? Verken overdose eller andre former for selvskading er løsningen. Selv om du synes alt virker håpløst nå, så ikke mist håpet. Med god hjelp vet jeg at du kan få det bedre. Kan jeg så kan du.

:klemmer:

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. Jeg er nødt til å stenge tråden din, for tråder om selvskading eller selvmord tillates ikke på Kvinneguiden. Vi har stor forståelse for at det er fint å ha noen å prate med bak en dataskjerm, men samtidig kan vi ikke vite om du også får skadelige råd her inne.

Vil på det sterkeste anbefale deg å kontakte Mental Helse på telefon, og sende en mail til kontaktpersonen din i helsevesenet hvis du føler det er lettere å skrive. Det er viktig at du får dem til å ta deg på alvor og at de forstår situasjonen du er i.

Overdose og selvskading er begge veldig farlig, som du helt sikkert vet, og det er ikke veien å gå for å få hjelp.

Tråden er også ryddet for personangrep og svar til dette.

Rainbow81, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...