AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Har tidligere postet en tråd der jeg lurte på hvordan det var vanelig å respondere på det å bli dominert, ettersom partneren min synes min reaksjon var litt rar.. Har endelig fått et svar ut av han: "Hehe, vet ikke helt, de andre jentene jeg har dominert har elsket deg og vist det" Men jeg må ærlig si at jeg ikke ble så mye klokere av dette?? Og ja jeg har prøvd å spørre han, men han gidder ikke svare, og spør meg heller hvordan jeg kunne tenke meg å bli dominert.. Har ikke mye erfaring på området, noen som har noen gode råd som kan oppklare litt i dette? Anonymous poster hash: 4539f...948
Cathrine88 Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Er det noe å oppklare? Han mener at du ikke viser at du liker det han gjør.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Da er det på tide å fortelle ham hvordan du tenker, føler og reagerer når han dominerer deg Det er ikke noe rett og galt i dette, og folk reagerer forskjellig på å bli dominert. Anonymous poster hash: 7de33...ada
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Er det noe å oppklare? Han mener at du ikke viser at du liker det han gjør. Ja, det skjønner jeg da, men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan gjøre det på en bedre måte enn det jeg gjøre nå..Anonymous poster hash: 4539f...948
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #5 Skrevet 23. oktober 2013 Hvordan gjør du det nå da? Du gir veldig lite info i denne tråden, dersom du oppfører deg likt i senga kan jeg se hvor følelsen hans kommer fra. Anonymous poster hash: 2b6df...1b9
Cathrine88 Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Ja, det skjønner jeg da, men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan gjøre det på en bedre måte enn det jeg gjøre nå..Anonymous poster hash: 4539f...948 Forklar ham at du virkelig liker det og at det rett og slett er din måte å reagere på. Det er temmelig umodent av ham å forvente at alle kvinner skal reagere på samme måte, og enda verre å sammenligne deg med eksene sine. Men hvis du virkelig vil, kan du lære deg opp til å lage mer lyd hvis det er det som er problemet.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #7 Skrevet 23. oktober 2013 Okei, her kommer det litt tileggsinfo. Jeg lager endel lyd i senga, så jeg tror ikke det er det. Og hvordan jeg reagerer kan jeg ikke helt sette fingeren på, synes selv jeg ikke reagerer på noen annen måte enn ellers..Anonymous poster hash: 4539f...948
Cathrine88 Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Okei, her kommer det litt tileggsinfo. Jeg lager endel lyd i senga, så jeg tror ikke det er det. Og hvordan jeg reagerer kan jeg ikke helt sette fingeren på, synes selv jeg ikke reagerer på noen annen måte enn ellers..Anonymous poster hash: 4539f...948 Hvis du reagerer på nøyaktig samme måte uansett hva som foregår, virker det da heller ikke som om du liker dominans bedre enn det dere ellers gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå