Gå til innhold

Reisetips i sør-asis? :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! :) vi er to venninner som skal på tur, vi har flybilletter turretur singapore 18. desember 2013 - 14. januar 2014, og skal på en lavbudsjettstur som backpackere, men trenger tips og råd for den beste reiseruten!

Vi tenkte kanskje på å bruke et par dager i singapore når vi lander, og så loffe oss litt oppover på vestsiden av malaysia, og fly derfra opp til nordvietnam og få med oss halong bay, og loffe videre bort til laos, og siden fly fra laos ned til indonesia, og til slutt time det slik at det passer med hurtigruten fra indonesia over til singapore! men det er bare et forslag, vi er usikre på om det er den lureste ruten eller ikke! noen som har innspill eller forslag? vi har mest lyst til å få med oss nordvietnam, laos, malaysia og indonesia (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har ikke så mye erfaring med backpacking så jeg skal ikke uttale meg så mye om det. Men generelt vil jeg si at du ikke bør prøve å dekke for mye på en tur - dere har tross alt ikke så mye tid på dere og en kan fort ende opp med å haste videre fra plass til plass. Husk å se på billetter fra AirAsia dersom dere ønsker å fly - bestill tidlig så kan dere få veldig gode priser. God tur - håper dere får oppleve mye :-)

Skrevet

Hei! :) vi er to venninner som skal på tur, vi har flybilletter turretur singapore 18. desember 2013 - 14. januar 2014, og skal på en lavbudsjettstur som backpackere, men trenger tips og råd for den beste reiseruten!

Vi tenkte kanskje på å bruke et par dager i singapore når vi lander, og så loffe oss litt oppover på vestsiden av malaysia, og fly derfra opp til nordvietnam og få med oss halong bay, og loffe videre bort til laos, og siden fly fra laos ned til indonesia, og til slutt time det slik at det passer med hurtigruten fra indonesia over til singapore! men det er bare et forslag, vi er usikre på om det er den lureste ruten eller ikke! noen som har innspill eller forslag? vi har mest lyst til å få med oss nordvietnam, laos, malaysia og indonesia (:

Fly AirAsia fra Kuala Lumpur, rimelig og masse alternative reisemål. Mye bedre enn Ryanair også, for eksempel. Palau Perhentian anbefales!

Anonymous poster hash: 81ea7...f94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...