Gå til innhold

Er dette normalt..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er skilt, snart 39 år, og sammen med en utrolig fin fyr på 32. Nå har vi møttes snart i 8 mnd, de siste 4-5 mnd nesten daglig annenhver uke når jeg har barnefri fra mine to små. Jeg har levd i et forhold i 13 år, stort sett preget av at jeg aldri hadde sexlyst, og sjelden sex. Nå kan jeg ha sex hele tida! :rolleyes: Og sexen blir bare bedre og bedre.

Han jeg er med er klar igjen stort sett innen 5-10 minutter etter utløsning. av og til rett etterpå! Og han kan holde det gående i 30-45 minutter før orgasmen tar han. Bare i dag har vi hatt 7 (!) omganger (inkl 1 blowjob) iløpet av 8 timer. Stort sett har vi oss 2-3 ganger hver kveld, og gjerne en gang om morgenen. Vi tenner utrolig på hverandre, og ingen av oss har hatt så god sex før. Men det bør vel komme til et punkt hvor tenningen avtar litt..? Går egentlig motsatt vei her nå.. Og lurer på om vi kanskje nærmer oss en slags sexavhengighet.. :sengekos::fnise:

Anonymous poster hash: b5769...9bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier du aldri har hatt noe særlig sexlyst før, og når den nå kommer tilbake igjen vil jeg jo si det er normalt å kose seg litt ekstra :) hvis du/dere synes det begynner å avta litt så er det ikke værre enn å "spice" ting opp litt. :) er utrolig mye morsomt man kan finne på seksuelt :)

Gjest Fjotten
Skrevet

Høres ut som meg og kjæresten i forelskelsefasen. Sex hele tiden! Vi er forøvrig ganske unge, da.

Skjør på. Er vel bare sunt å ha mye sex uansett.

Skrevet

Det er normalt i forelskelsesfasen i begynnelsen av forholdet, ja.

Anonymous poster hash: 0f94f...ac4
  • Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt å ha hyppig sex ja, men jeg vil ikke si det er "normalt" - altså gjennomsnittlig for den jevne mann å ha samme kapasitet som han, spesielt ikke over tid.

De fleste vil nok selv om de teoretisk sett kunne klart å få så mange ereksjoner blitt ganske ømme og vonde.

Anonymous poster hash: 86b64...b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...