Gå til innhold

mørke merker under armen.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det helt vanlig å få mørke merker under armen? Barberer meg som normalt, skal da man tro! Men slitt med det en del år og ingen av de nærmeste vet hva det kan være.. Noen som har hatt noe lignende, som vet hvordan man blir kvitt det?

Har prøvd en del andre barberingsskum, voksing osv.. Men ingenting hjelper. Vasker meg hver dag og deo... Men har det noe særlig med dette å gjøre? Kan det hende jeg bruker feil type deo?

Er flaut å komme med t-skjorte og folk kan se disse mørke merkene, gjør sånn at jeg ikke bader ute blant folk lenger.



Anonymous poster hash: f3735...8bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har hatt det før?



Anonymous poster hash: f3735...8bc
Skrevet

Mørke merker som i hårsekker?

Så det ser ut som om det aldri er "skikkelig" barbert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...