AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Er det helt vanlig å få mørke merker under armen? Barberer meg som normalt, skal da man tro! Men slitt med det en del år og ingen av de nærmeste vet hva det kan være.. Noen som har hatt noe lignende, som vet hvordan man blir kvitt det? Har prøvd en del andre barberingsskum, voksing osv.. Men ingenting hjelper. Vasker meg hver dag og deo... Men har det noe særlig med dette å gjøre? Kan det hende jeg bruker feil type deo? Er flaut å komme med t-skjorte og folk kan se disse mørke merkene, gjør sånn at jeg ikke bader ute blant folk lenger. Anonymous poster hash: f3735...8bc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 Ingen som har hatt det før? Anonymous poster hash: f3735...8bc
geene Skrevet 24. oktober 2013 #3 Skrevet 24. oktober 2013 Mørke merker som i hårsekker? Så det ser ut som om det aldri er "skikkelig" barbert?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #4 Skrevet 24. oktober 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=502175 Vet også at insulinresistens kan gjøre at man får mørk hud spesiet i armhuler og nakke. Anonymous poster hash: 1ad8d...549
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå