Dine Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har en datter på 4 mnd som jeg vurderer å ta med til utlandet på tur. Foreløpig er det kun meg og henne, men mulig jeg prøver å få med meg venninne med barn hvis det lar seg gjøre. Jeg har så lyst å ta meg en tur nå som jeg er i permisjon, men vet ikke helt hvor det kan være fint å ta med baby og eventuelt helt alene? Har heller ikke tenkt særlig på om det skal være storby eller syden ferie, men er åpen for det meste så lenge det er alright med vogn å komme seg rundt og trygt nok ift om jeg kommer til å dra alene. Om noen av dere har tips til steder osv setter jeg stor pris på det
Gjest Seajewel Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Gran Canaria, Lanzarote, Tenerife på en all inclusive, kanskje? På denne tida, er det kanskje ikke så varmt overalt heller. Likevel, jeg ville ha ventet til babyen er minst et halvt år. Pga ørene er ømfintlige enda.
Dine Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2013 Det blir nok på nyåret uansett ja Det trenger egentlig ikke være supervarmt heller, det er egentlig mest for å komme meg litt bort til nye omgivelser. Men er det deilig temperatur er ikke det dumt
caroprins Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Her er det koselig. Fint å gå tur i området utenfor og trygt og greit. Har selv vært der og Lanzarote er min favorittkanariøy. Eneste er at det kan blåse litt så ta evt. med deg en vindtett jakke. http://www.startour.no/feriereiser/spania/lanzarote/playa-blanca/flamingo-beach-resort/?gclid=CK3k-dO2rLoCFex3cAodakMA0A
Dine Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2013 Takk for tips, skal sjekke det ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå