Gå til innhold

Soppinfeksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det å bli bra fra en soppinfeksjon i sjeden?

Bruker canesten.. (stikkpiller+salve)

Anonymous poster hash: e5ebc...123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at man må bruke hele salva til den er tom. For å forsikre seg om at det er helt borte. Men står det ikke på den?

Skrevet

Det er ikke sagt at det blir bra. Kommer an på det. Du merker vel det selv? Jeg har akkurat gått på 6-ukerskur på diflucan og er nå fin

Anonymous poster hash: 501e4...12a
Skrevet

Ok, men tar det lang tid før det slutter å være så sårt da?

Anonymous poster hash: e5ebc...123

Skrevet

Det hjelper i løpet av et par dager, men smør så lenge som mulig, gjerne to uker.

Anonymous poster hash: 55dda...9a3

• Liker 1
Skrevet

Hvittløk hjelper veldig bra

Frisk om noen få timer

Skrevet

Hvittløk hjelper veldig bra

Frisk om noen få timer

Hvitløk??

Hvordan (hvor) bruker du det? Mulig TS holder både soppen og mannen borte da.. :fnise:

Skrevet

JA!!!!

Knaske den!!!

Den senker blodsukkeret og samtidig ødelegger selve soppen.

Du blir frisk!!!

Skrevet

JA!!!!

Knaske den!!!

Den senker blodsukkeret og samtidig ødelegger selve soppen.

Du blir frisk!!!

Yea, right...diflucan er tingen i år 2013...

• Liker 1
Skrevet

Soppen skal komme tilbake etter diflican,og i tilleg den er ikke bra for leveren.Bortkastede penger.Resten av planeten bruker ikke diflucan og klør seg ikke i hjel.

Skrevet

Salver og sånt fungerte ikke på meg, begynte bare å klø enda mer. Et tips er å ta naturell yoghurt på en tampong, evt bare på en sånn rund bomulls-pad og smøre litt på den og ha det utenpå. Det fungerte supert på meg, bytt ofte. Spis også yoghurt, unngå sukker og vask undertøy på kokevask, over 60 grader.

Anonymous poster hash: 28e85...2a0

• Liker 1
Skrevet

Soppen skal komme tilbake etter diflican,og i tilleg den er ikke bra for leveren.Bortkastede penger.Resten av planeten bruker ikke diflucan og klør seg ikke i hjel.

Det er vanlig i mange land. Tull at det er farlig for leveren. Om du har eversvikt (pga heptitt, leverkreft, alkoholisme) kan selvsagt mange medikamenter belaste leveren. Men for oss andre har det ingen verdens ting å si.

• Liker 2
Skrevet

Dessuten: soppen kan komme tilbake etter hvitløk også...

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mye plaget med sopp og for meg funker diflucan best, canesten hadde ingen effekt på meg. Mine utbrydd består i kløe og sårhet, og når jeg tar en pille diflucan så merker jeg som regel bedring allerede dagen etter. Hender også at jeg smører yoghurt naturell nedentil og sover med hvis jeg smått merker litt symptomer, og merker god effekt fra dette også.

Anonymous poster hash: 9195b...497
  • Liker 2
Skrevet

Var avhengig av diflucan hver 3 måned ,fikk kraftig utbrudd på ferie i China,kom til legen på et internasjonal sykehus og ble helbredet med hvitløk , mannen min fikk også en hvitløkskur . :) Jeg har ikke hatt flere utbrud på minimum 6 år.

Man tar en båt hvitløk, hakker den i bittesmåe biter,legger på en spiseskje og svelger hvitløk med vann.

Dere kan bare fortsette å klø, bruke pengene på diflucan og misunne meg.

Skrevet

Var avhengig av diflucan hver 3 måned ,fikk kraftig utbrudd på ferie i China,kom til legen på et internasjonal sykehus og ble helbredet med hvitløk , mannen min fikk også en hvitløkskur . :) Jeg har ikke hatt flere utbrud på minimum 6 år.

Man tar en båt hvitløk, hakker den i bittesmåe biter,legger på en spiseskje og svelger hvitløk med vann.

Dere kan bare fortsette å klø, bruke pengene på diflucan og misunne meg.

Hvor ofte gjør du dette?

Anonymous poster hash: 9195b...497

Skrevet

For å forebygge soppinfeksjon (hvis jeg har spist sjokolade,kake ,druer,bananer,drikket mye jus-Jeg har -hadde diabetes) 1 gang i uka .Men for å helbrede stor utbrudd 1 stor båt 3-4 ganger per dag i en uke.Kjeresten må også få kanskje 1.

Skrevet

Hvitløk??

Hvordan (hvor) bruker du det? Mulig TS holder både soppen og mannen borte da.. :fnise:

1 fedd oralt og 1 fedd vaginalt!

Anonymous poster hash: a03f7...e54

Skrevet

Jeg har hørt at man må bruke hele salva til den er tom. For å forsikre seg om at det er helt borte. Men står det ikke på den?

Det er vel litt å ta i? Jeg brukte salven i to uker og har fortsatt masse salve igjen i tuben.

Anonymous poster hash: 50330...bc2

Skrevet (endret)

1 oralt og en vaginalt

Anonymous poster hash: a03f7...e54

Gjør som du vil ,det er ditt valg.

Din kropp er ditt ansvar.

Soppinfeksjon er ingen spøk ,det er smerte,søvnløse netter,fortvilelse.Det er gått mange år siden siste utbrudd, men jeg husker fortsatt hvor vondt det er.Heller hvitløk enn smerte.

Endret av pusen78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...