Gå til innhold

Hvor handler dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et stramt budsjett jeg lever på, men sørger for middag hver dag.

Hvilken matbutikk handler du på, er det noen plasser det meste av mat er billigere enn andre plasser?

:)



Anonymous poster hash: 57aa6...80b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å handle mest mulig av frukt og grønt, te og nøtter, og en del andre ting, i innvandrerbutikker. Ellers blir det fordelt på Rimi, Rema, Kiwi, Joker osv. For helt spesielle matvarer går jeg på Meny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi eller Coop Obs!. Hender jeg også handler på Ultra, hvis jeg skal ha noe ekstra godt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi og Coop Obs for det meste :) Obs har mange bra tilbud hver uke, og har ofte 10 kr og 20 kr marked :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coop Obs er gull, der er det alltid gode tilbud. Ellers er Rema og Kiwi ålreit, mens butikker som Joker og Bunnpris er heller dyre og ubrukelige.



Anonymous poster hash: 08e20...b7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hovedsak Meny, Ica og Ultra. Ikke akkurat billige, men nærbutikkene våre...

Anonymous poster hash: 64529...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi er 1,5 minutter å gå herfra, så oftest der. Men de har ikke alt, så handler på Meny også, der er utvalget på topp.



Anonymous poster hash: 69961...cc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Rema, fordi det er de butikkene i nærheten med best kvalitet og best utvalg. Vi svipper imidlertid innom f.eks. Coop dersom vi skal ha spesielle ting eller noe fra ferskvaredisken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler som regel på Rema fordi det ligger 250 meter fra inngangsdøren. Kiwi er gjerne billigst på frukt og grønt, og har også en del billige First Price produkter, f.eks 2 kg frossen kyllingfilet. Av og til tar jeg turen på Obs hvis de har gode tilbud (abonerer på kundeavisen på mail), og spesielle ingredienser handler på Meny.



Anonymous poster hash: 8f1f8...d7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...