Gå til innhold

Beregne lønnsutgifter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei snille dame som kan regnskap,

Jeg driver en enkeltmannforetak og skal nå ansette en person i 50% stilling. Jeg går ut fra 600 000 kr i årslønn om det hadde vært 100%.

Hvordan regner jeg ut de totale lønnsutgifter (med arbeidsgiveravgift, pensjonsgreier og osv) jeg kommer til å ha hvis jeg ansetter vedkommende i 50%?

Har søkt tlitt info på nett, men helt håpløst å regne ut dette her.Please hjelp :)



Anonymous poster hash: 238f1...49a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...