Gå til innhold

Kjæresten er litt egoistisk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min er veldig flink til å kose med meg, holde rundt meg, kysse meg på overkroppen osv. Men han har aldri gitt meg oral sex, eller vært der nede på noen som helst måte. Og det er greit hvis han ikke liker det, skal ikke tvinge noen til å gjøre noe de ikke liker, men han vil altid ha oralsex av meg. Jeg vet jeg ikke lukter vondt, for jeg pleier altid å dusje før jeg møter han, og jeg er som regel nybarbert. I tillegg så pleier han skjeldent å røre meg der nede med hånden sin, en gang har det skjedd. Skjønner ikke helt hvorfor han er sånn, men han er veldig kosete og romantisk ellers. Han spør meg også om jeg er ok altid etter sex, om det går greit med meg. Men jeg har aldri turt å si at jeg ikke er ok, og at jeg også vil få orgasme. Trodde ikke at man trengte å si sånt, har aldri hatt dette problemet før.

Hva skal jeg gjøre med han?

Anonymous poster hash: b0508...6d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er litt uerfaren. Men han kan jo ikke vite hva du vil at han skal gjøre om du ikke forteller det til han. Snakk sammen!

Anonymous poster hash: 90820...267
  • Liker 3
Skrevet

Kanskje han er litt uerfaren. Men han kan jo ikke vite hva du vil at han skal gjøre om du ikke forteller det til han. Snakk sammen!

Anonymous poster hash: 90820...267

En ting han ikke er er uerfaren, han har hatt et veldig aktiv sexliv.

Må nok prate med ham, men tenkte ikke at jeg måtte fortelle han at jeg også vil komme, trodde menn viste det.

Skrevet

Snakker dere ikke sammen i forholdet deres? :klo:

Vedder på at minst 80% av problemene her inne på KG hadde vært løst, om folk bare kommuniserte bedre med parteren sin....

Anonymous poster hash: 038eb...c91
  • Liker 7
Skrevet

Snakker dere ikke sammen i forholdet deres? :klo:

Vedder på at minst 80% av problemene her inne på KG hadde vært løst, om folk bare kommuniserte bedre med parteren sin....

Sant! Tør ikke snakke om det selv. sist jeg sleika fjøl var i 2009, er så redd for at "stanken" skal drepe benner'n min og såre kona. Men KG gor bra tips og selvtilliten er på vei oppover :)

Anonymous poster hash: 2d643...80a

Skrevet

Fordi om du er nydusjet så trenger det ikke å bety at du lukter godt der nede.

Anonymous poster hash: a9cf6...bf5
Skrevet

Det er lov å lyst på ting, det er lov å ønske seg ting og det er lov til å spørre/be om ting i et forhold.

• Liker 3
Skrevet

Tror du menn lukter blomstrer nedtil?

Anonymous poster hash: d4727...4de

• Liker 9
Skrevet

Tror du menn lukter blomstrer nedtil?

Anonymous poster hash: d4727...4de

Har ikke sagt det. For det er jeg fullt klar over. Er ikke mann selv.

eksen min luktet ikke blomster nedentil for å si det slik, uansett om han vasket seg eller ikke.

Min nåværende kjæreste dusjer alltid før jeg suger han, og han lukter ingenting bortsett fra såpe.

Folk lukter forskjellig.

Skrevet

Du får bare sette deg ned med han en kveld og si:

-La oss prate om SEX.

Si at du har oppfattet at det er en del ting han setter pris på, men det er en del ting du setter pris på også, og det er lettere å prate om det med klærne på enn når dere er igang.

Ingenting skjer av seg selv! Du må kommunisere og sette krav, jente.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, mange menn som lukter og smaker vondt uansett når de kom ut av dusjen sist.

Skrevet

Spør han....Tror neppe du kommer til å få svar her om hvorfor han ikke utfører oralsex på deg. :P

Anonymous poster hash: dd87a...1b1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Istedet for å gjøre dette til nok en ordkrig om 'hvem som lukter hva der nede' så mener jeg, av godt hjerte nå, at dere må snakke litt sammen.

Med klærne på, som Themis så riktig sier.

Men, jeg tror ikke krav er veien å gå. Det blir som Mike så presist påpeker; Det er absolutt lov å ønske seg... det er lov å spørre om... men å sette krav er ikke veien å gå.

At han har erfaring kan godt tenkes, men det betyr ikke at han kjenner hverken kvinner generelt sett eller TS som den spesielle kvinnen hun er.

Det er ikke nødvendigvis slik at den som har mange ego-ligg alà ONS lærer noe annet enn hva han selv liker og hva som gir ham selv tilfredsstillelse... og hva man absolutt ikke vil ha.

Du må lære ham opp for deg, TS.

• Liker 2
Skrevet

Altså mitt problem er ikke bare oralsex, han rører meg ikke der nede med hånden en gang. Jeg vet hva jeg lukter, og det er ikke ille. Jeg skal ikke kreve noe han ikke har lyst til å gjøre, men jeg har jo lyst til å få orgasme i dette forholdet.

Vi snakker om alt mulig sammen, men når det gjelder sex så er det litt utenfor min komfortsone, jeg trodde liksom at menn viste at jenter også kan få orgasme.

Gjest Eurodice
Skrevet

Har ikke sagt det. For det er jeg fullt klar over. Er ikke mann selv.

eksen min luktet ikke blomster nedentil for å si det slik, uansett om han vasket seg eller ikke.

Min nåværende kjæreste dusjer alltid før jeg suger han, og han lukter ingenting bortsett fra såpe.

Folk lukter forskjellig.

En såpeluktende/smakende penis ville jeg hatt svært liten lyst til å suge.

• Liker 2
Skrevet

At han har erfaring kan godt tenkes, men det betyr ikke at han kjenner hverken kvinner generelt sett eller TS som den spesielle kvinnen hun er.

Det er ikke nødvendigvis slik at den som har mange ego-ligg alà ONS lærer noe annet enn hva han selv liker og hva som gir ham selv tilfredsstillelse... og hva man absolutt ikke vil ha.

Du må lære ham opp for deg, TS.

Dette har jeg ikke tenkt over, takk Lille-pus. Selv er jeg ikke så erfaren, og det å snakke om sex, og fortelle at jeg også vil komme er så utenfor min komfortsone. Jeg har aldri trengt å fortelle det før.

Skrevet

Hvis han spør om du er ok etter sex og du svarer ja, så tror han kanskje at du får orgasme ved penetrering og er fornøyd med det... Kunnskapsløst og litt kjedelig, ja, men det kan hende han har den erfaringen med enkelte jenter fra tidligere. Du må si fra om at du liker/trenger å bli fingret eller slikket for å få orgasme. Antagelig synes han bare det er fint å få vite hvordan han kan tilfredsstille deg.

Anonymous poster hash: d7441...a4f
Skrevet

Altså mitt problem er ikke bare oralsex, han rører meg ikke der nede med hånden en gang. Jeg vet hva jeg lukter, og det er ikke ille. Jeg skal ikke kreve noe han ikke har lyst til å gjøre, men jeg har jo lyst til å få orgasme i dette forholdet.

Vi snakker om alt mulig sammen, men når det gjelder sex så er det litt utenfor min komfortsone, jeg trodde liksom at menn viste at jenter også kan få orgasme.

Så fingre selv da. Jeg gjør det siden jeg ikke kommer av at typen gjør det.

En såpeluktende/smakende penis ville jeg hatt svært liten lyst til å suge.

Ja det smaker såpe de 2 første sekundene, men såpesmaken er ikke der lenger enn det. Og er ikke alltid slik at jeg suger han 3 sekunder etter han har kommet ut av dusjen heller. Kan gjerne vente i et kvarter-halvtime. Da smaker det ikke såpe.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Dette har jeg ikke tenkt over, takk Lille-pus. Selv er jeg ikke så erfaren, og det å snakke om sex, og fortelle at jeg også vil komme er så utenfor min komfortsone. Jeg har aldri trengt å fortelle det før.

Når det er litt 'rart' å snakke om så er det kanskje enklere om du selv bidrar til din egen orgasme når dere har sex (?)

Eksemplets makt er stor... så om han ser du stimulerer deg selv.. så er min erfaring at de flest er meget lærnemme og blir så tent av synet at de nærmest 'dytter' bort hendene dine og overtar selv.

Og da må du være lur og gi beskjed om hvordan og når de gjør det riktig for deg.

Skrevet

Kjæresten min er veldig flink til å kose med meg, holde rundt meg, kysse meg på overkroppen osv. Men han har aldri gitt meg oral sex, eller vært der nede på noen som helst måte. Og det er greit hvis han ikke liker det, skal ikke tvinge noen til å gjøre noe de ikke liker, men han vil altid ha oralsex av meg. Jeg vet jeg ikke lukter vondt, for jeg pleier altid å dusje før jeg møter han, og jeg er som regel nybarbert. I tillegg så pleier han skjeldent å røre meg der nede med hånden sin, en gang har det skjedd. Skjønner ikke helt hvorfor han er sånn, men han er veldig kosete og romantisk ellers. Han spør meg også om jeg er ok altid etter sex, om det går greit med meg. Men jeg har aldri turt å si at jeg ikke er ok, og at jeg også vil få orgasme. Trodde ikke at man trengte å si sånt, har aldri hatt dette problemet før.

Hva skal jeg gjøre med han?

Her er grunnen.

Han gjør ikke noe galt i det hele tatt. Det er ikke alle jenter som liker oralsex heller. For alt du vet, var den siste dama han holdt på med før deg slik.

Han er ikke tankeleser, så når du sier at alt er OK? Legg sammen 2 og 2 selv!

Neste gang dere kommer i stemningen, så sier du: <<Kan du slikke meg?>>. Problem solved!

Dersom du ikke tør, er det kun du som har et problem med deg selv. Dette må du løse på en eller annen måte. Det finnes ingen bedre løsning på "typen din sitt" problem i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...