AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Forrige uke oppdaget jeg et bitt på albuen. Jeg vet ikke hva som har bitt meg eller når. Nå er det rødt i en stor runding på ca 5-7 cm i diameter og er følsomt når genseren er borti. Har prøvd og ta allergi tablett men det hjalp ikke. Har vokst en del de siste dagene. Er litt redd for flått, men kan ikke huske å ha sett flåtten, kan man få flott bitt uten å se det? https://www.onlinelege.no/svar/_skyldes-dette-utslettet-bitt-fra-borreliainfisert-flaatt_ref:bdgaija54 Er veldig likt bilde nr 2. Er litt redd for å gå til legen for jeg har blitt "ledd" av så mange ganger. Føler meg som en hypokonder..Anonymous poster hash: 190d6...56c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå