AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Er det farlig å kaste opp blod? Kan det være at det bare er pga en rift i munnen/ganen? Anonymous poster hash: 310f1...10d
Gjest Tirkes Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Snakk med legen, ja. Om du hoster litt blod (dråper) og har hostet mye i det siste, så er det høyst sannsynlig slimhinnene dine som er slitne og har fått "gnagsår". Men ingen på nettet kan gi deg en trygg diagnose..
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg kastet opp med vilje, og helt på slutten kom det litt blod i noe slim. Det kom aldri mer, så jeg tror det bare var en rift. Anonymous poster hash: 310f1...10d
Gjest Blomst83 Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Kjære ts. Hvis du ikke allerede får hjelp,så oppsøk hjelp for spiseforstyrrelsen din.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Høres ut som en liten rift, helt ufarlig. Håper du får hjelp med problemene dine. Lykke til Anonymous poster hash: e649c...cb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå