Gå til innhold

Kastet opp blod?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det farlig å kaste opp blod? Kan det være at det bare er pga en rift i munnen/ganen?



Anonymous poster hash: 310f1...10d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppsøk lege for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Snakk med legen, ja. Om du hoster litt blod (dråper) og har hostet mye i det siste, så er det høyst sannsynlig slimhinnene dine som er slitne og har fått "gnagsår". Men ingen på nettet kan gi deg en trygg diagnose..

Skrevet

Jeg kastet opp med vilje, og helt på slutten kom det litt blod i noe slim. Det kom aldri mer, så jeg tror det bare var en rift.



Anonymous poster hash: 310f1...10d
Gjest Blomst83
Skrevet

Kjære ts.

Hvis du ikke allerede får hjelp,så oppsøk hjelp for spiseforstyrrelsen din.

Skrevet

Høres ut som en liten rift, helt ufarlig.

Håper du får hjelp med problemene dine. Lykke til :)

Anonymous poster hash: e649c...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...