AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Kjøpte nylig en litt dyr lommebok på en department store i utlandet. Etter at jeg hadde kjøpt den, ble jeg vist ned i etasjen under, hvor de skulle ordne med tax refund. Dama i skranken spurte meg om navn, adresse, når jeg skulle dra hjem osv. Så dro hun kortet mitt gjennom en kortmaskin, etter at jeg sa jeg ville ha tilbake pengene på konto. Deretter skrev hun ut en lapp med min info på, som jeg skrev under på og puttet denne lappen, sammen med kvitteringen, i en konvolutt. Da jeg kom på flyplassen, var customs stengt, men det var en postluke der. Jeg la konvolutten inn i postluken uten å gjøre noe mer. Det lå ikke noe skjemaer eller noe der, og det eneste som sto på info var at man skulle legge konvolutten, uten å forsegle den, i postluka. Har jeg gjort noe feil nå? Anonymous poster hash: 8839b...e8e
Bjørn82 Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Kjøpte nylig en litt dyr lommebok på en department store i utlandet. Etter at jeg hadde kjøpt den, ble jeg vist ned i etasjen under, hvor de skulle ordne med tax refund. Dama i skranken spurte meg om navn, adresse, når jeg skulle dra hjem osv. Så dro hun kortet mitt gjennom en kortmaskin, etter at jeg sa jeg ville ha tilbake pengene på konto. Deretter skrev hun ut en lapp med min info på, som jeg skrev under på og puttet denne lappen, sammen med kvitteringen, i en konvolutt. Da jeg kom på flyplassen, var customs stengt, men det var en postluke der. Jeg la konvolutten inn i postluken uten å gjøre noe mer. Det lå ikke noe skjemaer eller noe der, og det eneste som sto på info var at man skulle legge konvolutten, uten å forsegle den, i postluka. Har jeg gjort noe feil nå? Anonymous poster hash: 8839b...e8e Nei det tror jeg ikke utifra det du beskriver. Men husk på at det kan ta litt tid før du får pengene inn på kontoen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå