AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Flaueste spørsmålet ever.. Klør i rumpa. Aner ikke hva det kommer av, men har googlet det og jeg ser at det kan komme av hemoroider eller forstoppelse under eller etter graviditet, så jeg lurer på om det er det. Det kom ca 6 mnd etter fødselen. Vet ikke om jeg hadde/har hemoroider. Hvordan vet man det? Flere som har opplevd det samme? Uberflaut. Tør ikke gå til legen. Håper bare det forsvinner av seg selv. Har aldri vært plaget med dette før :/ Anonymous poster hash: 85202...3eb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Hemoroider er min første tanke her. Hvis du blir hard i magen og du oppdager friskt blod på papiret så er det ikke mye å tvile på iallefall. Jeg har hemoroider, men innvendig så kan ikke se eller kjenne de. I perioder klør det og er vondt og da blør jeg også en del når jeg har vært på do. De kan fjernes, men hvis du ikke er voldsomt plaget så er det nok bedre å la de være og følge kostholdsråd for å holde det i sjakkAnonymous poster hash: efc09...c14
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Hemoroider er min første tanke her. Hvis du blir hard i magen og du oppdager friskt blod på papiret så er det ikke mye å tvile på iallefall. Jeg har hemoroider, men innvendig så kan ikke se eller kjenne de. I perioder klør det og er vondt og da blør jeg også en del når jeg har vært på do. De kan fjernes, men hvis du ikke er voldsomt plaget så er det nok bedre å la de være og følge kostholdsråd for å holde det i sjakkAnonymous poster hash: efc09...c14 Jeg er egentlig ikke så veldig hard i magen. Men det med friskt blod på papiret stemmer. Det er bare så vidt det er noe blod da. Jeg har egentlig trodd det har kommet av rift eller noe som ikke får gro når jeg går på do hver dag og tørker. Det er nok hemoroider da. Går de bort av seg selv, eller MÅ de behandles? Anonymous poster hash: 85202...3eb
Minya Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Noen ganger går de bort av seg selv, det vanligste er at man selvbehandler seg med Scheriproct eller lignende hemoridesalver fra apoteket, men i noen tilfeller er hemoridene så voldsomme at man må inn på dagkirurgisk og fjerne faenskapet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå