AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Tips om koselig spisested i Trondheim, med god og rimelig mat? Synes ikke det er hyggelig med små steder, hvor en eller flere vegger består av vinduer. Synes f.eks ikke at Egon ved torget er noe koselig, sammenlignet med Egon ved Nova kino. Gjerne f.eks. indisk, kinesisk eller meksikansk mat. Hvilken restaurant (med rimelig pris for middag) er din favoritt i byen og hvorfor? Anonymous poster hash: 25d51...a34
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Lunsj: Tulla Fischer har fantastisk lunsjmeny til en grei pris. Nattergalen er også et godt lternativ med byens beste aioli. Middag: Lyche på Samfundet er godt og rimelig. AiSuma er litt mer prizy men har veldig god mat. Graffis grillplanke er amazing. Frida har autentisk og god meksikansk mat om du er glad i meksikansk, husker ikke prisene. Unngå: Somma, kaotisk lokale og vond mat. Fairytale Cupcakes Big Horn, overpriset og kjedelig mat. Man må kjøpe alt tilbehør, noe som gjør det unødvendig dyrt. Egon, overpriset og kjip mat. Fridays, elendig service, standard mat, ikke spesielt god valuta for pengene. Anonymous poster hash: 471ac...e17 Endret 25. oktober 2013 av ninuska_ 1
skyflakes Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Graffi (skrives det sånn?) Beste stedet i trheim 1
Kjetil E Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Tips om koselig spisested i Trondheim, med god og rimelig mat? Synes ikke det er hyggelig med små steder, hvor en eller flere vegger består av vinduer. Synes f.eks ikke at Egon ved torget er noe koselig, sammenlignet med Egon ved Nova kino. Gjerne f.eks. indisk, kinesisk eller meksikansk mat. Hvilken restaurant (med rimelig pris for middag) er din favoritt i byen og hvorfor? Anonymous poster hash: 25d51...a34 Hvis du synes Egon har grei mat så vil jeg annbefale Egon i Tyholttårnet. Fantastisk utsikt, og har dere plass i den øvre etasjen så går den en runde på 1 time. Men det er forutsatt at du synes Egon er grei å spise på.
_Aries Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Til lunsj; Nattergalen, Mikrobryggeriet, Palmehaven.. Ville styrt unna steder som Choco Bocco, synes det er veldig mye bråk der, såvidt man hørte hva andre på bordet sa og hele stedet er ganske oppskrytt. Middag; Frati, Graffi, Ristorantino Italiano, Brasseriet, Eld.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Matute! - koselig og sjarmerende restaurant med god mat fra Chile. Burgeren anbefales! Jadab har den beste indiske maten jeg har smakt i Trondheim så langt:) På emilies får man dagens tre rettens til 300 før kl 18:)Anonymous poster hash: d65ac...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 20 personer ble nylig matforgiftet på Graffi. Noen ble innlagt på sykehus... Hvor ligger Matute og Jadab? Anonymous poster hash: f8a49...3c9 3
charmisss Skrevet 23. oktober 2013 #8 Skrevet 23. oktober 2013 Schezeuan i Olav Trygvasson er koselig Kinesisk.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #9 Skrevet 23. oktober 2013 Hvis du synes Egon har grei mat så vil jeg annbefale Egon i Tyholttårnet. Fantastisk utsikt, og har dere plass i den øvre etasjen så går den en runde på 1 time. Men det er forutsatt at du synes Egon er grei å spise på. Har vært endel på Egon, mest fordi maten er grei, og interiøret er helt i min stil på den ved Nova. Koselig å sitte der. Men nå vil jeg til et sted med bedre mat, men ikke dyrere pris. Gjerne rimeligere. Graffi synes jeg ikke ser koselig ut, ikke Fridays heller. Choco Boco synes jeg er koselige kafeer, spesielt den på Bakklandet, men de selger vel ikke noe særlig middag der? Sikkert ikke rimelig i hvert fall. Så det er "varme", nesten hjemmekoselige steder, hvor man kan sitte litt bortgjemt i stedet for rett ved et vindu, jeg er ute etter. Gjerne med benker som er gode å sitte på i stedet for spinkle stoler. Flere av stedene dere nevner skal jeg google, for jeg har ikke kjennskap til dem. Kom gjerne med flere forslag og beskrivelse av stedene. Anonymous poster hash: 25d51...a34
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Takk til deg som anbefalte Lyche! Aldri hørt om før faktisk. Fant noen få bilder, så menyen.. Virker bra! Samme med ristorantino Italiano, selv om det ikke så like kos ut der. Så noen kommentarer om stedet på oregano.no. Veldig delte meninger, så ble litt skeptisk. Matute virker også bra prismessig, og med tanke på at maten skal smake! Takk, takk! Anonymous poster hash: 25d51...a34
Sitronmelis Skrevet 23. oktober 2013 #11 Skrevet 23. oktober 2013 Graffi har veldig god mat! Egon i Tyholtårnet Nattergalen - Spiste der for første gang på lørdag. Noe så fantastisk godt!! Spiste Kokkens biff. Møreste kjøttet jeg noen gang har spist og rødvinssausen var nydelig.. Namnamnam..
Kjetil E Skrevet 24. oktober 2013 #12 Skrevet 24. oktober 2013 Har vært endel på Egon, mest fordi maten er grei, og interiøret er helt i min stil på den ved Nova. Koselig å sitte der. Men nå vil jeg til et sted med bedre mat, men ikke dyrere pris. Gjerne rimeligere. Graffi synes jeg ikke ser koselig ut, ikke Fridays heller. Choco Boco synes jeg er koselige kafeer, spesielt den på Bakklandet, men de selger vel ikke noe særlig middag der? Sikkert ikke rimelig i hvert fall. Så det er "varme", nesten hjemmekoselige steder, hvor man kan sitte litt bortgjemt i stedet for rett ved et vindu, jeg er ute etter. Gjerne med benker som er gode å sitte på i stedet for spinkle stoler. Flere av stedene dere nevner skal jeg google, for jeg har ikke kjennskap til dem. Kom gjerne med flere forslag og beskrivelse av stedene. Anonymous poster hash: 25d51...a34 Beklager da kan ikke jeg hjelpe deg, må du nok høre med noen som er fra Trondheim.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #13 Skrevet 24. oktober 2013 De har god mat på Skydsstationen på Bakklandet. Og tradisjonsrikt og kjempekoselig lokale. Ellers spiser jeg helst Thai på Bangkok Café i Dronningens gt. Eller sushi på Kyoto (mer intimt og koselig der enn på East i Ravnkloa, synes jeg). Synes også salatene på Ni Muser er gode, de har også en "dagens" der. Har ennå ikke vært på Kalas & Kanasta på Bakklandet, som skal være den nye "place to be", med billig mat som fikk god kritikk i anmeldelsene. Anonymous poster hash: 37e24...4f7
Surriball Skrevet 24. oktober 2013 #14 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg liker pair-a-dice og wok away i sentrum, og sabor på bakklandet!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #15 Skrevet 24. oktober 2013 Wok a way er jo ikke akkurat en plass å sette seg ned på da. Der har jeg forresten fått brent mat. Graffi er jo ikke akkurat stedet å dra til akkurat nå, men der foretrekker jeg den i midtbyen. Solsiden byr på både dårlig sørvis og dårlig akkustik. Bare blåbær/bær og bar nede på solsiden kan være ok når det ikke er for fullt. De har greit mat, og vinduer ut mot solsiden så man får sett litt. Ristirantino italiano liker jeg. Bangkok kafe likte jeg før jeg var mye i Oslo. God kinesisk mat finner du hos Mr. Choung i Nonnegata. Anonymous poster hash: 597da...b3e 1
ninuska_ Skrevet 25. oktober 2013 #16 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Tråden er ryddet. Henviser til reglene om at det ikke er tillatt å poste innlegg som inneholder: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. ninuska_, mod Endret 25. oktober 2013 av ninuska_
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. oktober 2013 #17 Skrevet 25. oktober 2013 Bangkok Cafè om du liker thai-mat. Verdens beste røde curry, om nom nom!
taliee Skrevet 28. oktober 2013 #18 Skrevet 28. oktober 2013 Emilies FØR kl 18 3retter for 300, og såååå god mat. Favoritt
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #19 Skrevet 28. oktober 2013 Emilies FØR kl 18 3retter for 300, og såååå god mat. Favoritt Ville ikke kalt et måltid for 300 kr (samme hvor mange retter) for rimelig. På et visst punkt blir man jo mett uansett. Ville gått for Persilleriet eller Lyche! Anonymous poster hash: 6b406...df2
Fantomina Skrevet 28. oktober 2013 #20 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) . Endret 18. januar 2015 av Fantomina 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå