Gå til innhold

Spørre ONS om han vil igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På fredag møtte jeg en fyr som jeg fulgte hjem. Han er ikke typen jeg kan falle for, men likte utrolig godt kroppen hans, og vi funket bra sammen i senga. Jeg våknet tidlig og gikk hjem uten å vekke ham, men skrev en lapp at han kunne finne meg på Facebook hvis han ville. Det gjorde han, og jeg skrev til han og unskyldet at jeg "snek" meg hjem, og takket for en deilig natt. Han svarte at det ikkje gjodre noe, takket tilbake, og var enig i at det var en bra natt. Veldig kort og konsist.

Jeg kan tenke meg å møte han igjen, bare for sex, sånn litt fuckingfriends aktig. Men kan man egentlig spør om det?? jeg mener, man pleier da ikke å møte ONS igjen.... og hvis jeg spør, bør jeg gjøre det klart at det kun er sex jeg er ute etter, så han ikke tenker seg redd og tror at jeg vil noe mer...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan spørre om mer sex. Og du kan og gjøre det klart at du kun er ute etter sex.

Anonymous poster hash: 840c7...7d9
Skrevet

Du får vel skrive at natten var minneverdig og du kunne tenke deg en reprise, uten øvrige forpliktelser.

Han bør se skriften på veggen da.

De fleste single menn som plukker med seg damer for ONS vil vel trolig synes det er kjekt å kunne få seg noe uten å lete febrilskt på byen. Så hvorfor ikke prøve?

Det er jo ikke videre komplisert, det du ber om.

Skrevet

På fredag møtte jeg en fyr som jeg fulgte hjem. Han er ikke typen jeg kan falle for, men likte utrolig godt kroppen hans, og vi funket bra sammen i senga. Jeg våknet tidlig og gikk hjem uten å vekke ham, men skrev en lapp at han kunne finne meg på Facebook hvis han ville. Det gjorde han, og jeg skrev til han og unskyldet at jeg "snek" meg hjem, og takket for en deilig natt. Han svarte at det ikkje gjodre noe, takket tilbake, og var enig i at det var en bra natt. Veldig kort og konsist.

Jeg kan tenke meg å møte han igjen, bare for sex, sånn litt fuckingfriends aktig. Men kan man egentlig spør om det?? jeg mener, man pleier da ikke å møte ONS igjen.... og hvis jeg spør, bør jeg gjøre det klart at det kun er sex jeg er ute etter, så han ikke tenker seg redd og tror at jeg vil noe mer...?

hvordan gikk det? Sendte du melding? :)

Anonymous poster hash: 383f2...31d

Skrevet

Hvor??? Hvor finner man sånne jenter som TS som ikke bare vil bli med gutter hjem men i tillegg vil være friends with benefits?!...

Anonymous poster hash: bc9c2...8ba

Skrevet

ja jeg spurte han, og han sa det hørtes ut som en god ide. Vi har ikke møttes igjen, men han har skrevet to ganger i helgen for å spørre om jeg var på byen så vi kunne dra hjem sammen. Så på et eller annet tidspunkt snart skal vi nok møtes :)

Skrevet

Hvor??? Hvor finner man sånne jenter som TS som ikke bare vil bli med gutter hjem men i tillegg vil være friends with benefits?!...

Sørg for å ha en fin kropp og vær flink i senga. Vær litt easy going personlighetsmessig, så løser det meste seg.

Anonymous poster hash: f4cbd...014

• Liker 1
Skrevet

Send han en melding neste helg om å møtes på samme utested så tar dere det derfra. Er ikke vanskelig å gjenta det dersom begge var fornøyde.

Skrevet

Bare skriv at du ikke er ute etter noe seriøst om dagen, og at du har vært litt på utkikk etter noen som kan sine saker i senga, og om han hadde vært interessert i flere deilige netter.

Da har du fått frem hva du vil, og gitt han et kompliment. At han fant deg på facebook er et rimelig soleklart tegn på at han vil ha flere netter selv.

Anonymous poster hash: 4f89c...253
Skrevet

Sørg for å ha en fin kropp og vær flink i senga. Vær litt easy going personlighetsmessig, så løser det meste seg. Anonymous poster hash: f4cbd...014

Kroppen min er helt ok, verken fin eller ufin. Og jeg er sikkert grei i senga. Men fremdeles ingen som vil ta meg med hjem og ingen som kommer med div.spennende forslag

Gjest Summers
Skrevet

Kroppen min er helt ok, verken fin eller ufin. Og jeg er sikkert grei i senga. Men fremdeles ingen som vil ta meg med hjem og ingen som kommer med div.spennende forslag

Da får du vel ta litt insj selv. Ellers kan man vel alltids bli finere, eventuelt finne en styggere jente å ta med(da blir man jo finere for henne)

• Liker 1
Skrevet

Da får du vel ta litt insj selv. Ellers kan man vel alltids bli finere, eventuelt finne en styggere jente å ta med(da blir man jo finere for henne)

Jeg har ikke så lyst å finne en styggere jente. Får komme i form og prøve å se finere ut selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...