MKv1996 Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Skal til København en helg før jul og leter blant annet etter hotell. Noen som har noen bra tips til fine hoteller som ikke er så dyre? Helst veldig sentralt siden det er min farmor jeg drar med, og vi er ikke så veldig gira på å gå så veldig langt for å komme til shopping og gode restauranter. Hva annet må man få med seg i København? Noen fine butikker? Er det noen typiske turistplasser man burde få med seg og finns det noe form for julemarked? Og sist men ikke minst: Er det noe vits å få med seg tivoliet? Blir takknemmelig for alle svar
Avalon Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Vi har bodd på Hotel Guldsmeden, ganske sentralt sånn sett men må jo gå litt. Svigermor er veldig fornøyd med Grand Hotel. Det ligger litt nærmere sentrum enn der vi bodde. God mat har de på Cafè Obelix i vesterbrogade. Jeg er ikke et tivolimenneske, men det tivoliet der er noe helt annet enn tivoliene her i landet. Absolutt verdt turen! De har mye mer enn bare karuseller. 1
elvital Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Hotell Løven lå sentralt til, var rent og helt greit. Man måtte sette på sengetøy selv da, men ellers var det helt kurrant.
Hugtatt Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 The Square! Og Tivoli er myye mer enn bare et tivoli:)
Camaizen Skrevet 24. oktober 2013 #5 Skrevet 24. oktober 2013 Smørrebrød er obligatorisk i Danmark. Anbefaler å spise lunch på Ida Davidsen som ligger i St. Kongensgade 70 - 250 kombinasjoner av smørrebrød. Fantastisk! Peder Oxe i Gråbrødretorv 11er også blandt byens beste smørrebrødplasser, men de serverer også middag hvis dere vil spise middag der. Anbefales!
Anneline80 Skrevet 24. oktober 2013 #6 Skrevet 24. oktober 2013 Torvehallerne er verdt et besøk, mye godt å kjøpe med hjem.
MKv1996 Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2013 Har bestilt hotell nå, ble Tivoli hotell med tivolipakke 25-27 november. Gøy Er masse julemarked i tiden vi er der så det skal vi få med oss
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Kan noen anbefale meg shoppingtips i København? Er ute etter vintage, gjerne designerklær eller vesker. Anonymous poster hash: b3452...1aa
Lune Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Vil bare si at Tivoli hotell ikke ligger veldig sentralt. Restauranten i topp etasjen, Sticks'n sushi har veldig godt mat, men husk å bestille bord. Brødrene Prise i Tivoli har veldig god mat ellers har Madklubben, Pate Pate, Pastis,Congo god mat. Kan også anbefale Amazing Space SPA.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Har bestilt hotell nå, ble Tivoli hotell med tivolipakke 25-27 november. Gøy Er masse julemarked i tiden vi er der så det skal vi få med oss Julemarkedet i Tivoli er fint, pleier også være et på torget ved Højbro plass Anonymous poster hash: c8f24...b01
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Kan noen anbefale meg shoppingtips i København? Er ute etter vintage, gjerne designerklær eller vesker. Anonymous poster hash: b3452...1aa på strøget har de masse butikker. mulberry , Gucci , LV. og shopping senter som steen og strøm magasin . Anonymous poster hash: 551f9...9ce
MKv1996 Skrevet 5. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2013 Vil bare si at Tivoli hotell ikke ligger veldig sentralt. Restauranten i topp etasjen, Sticks'n sushi har veldig godt mat, men husk å bestille bord. Brødrene Prise i Tivoli har veldig god mat ellers har Madklubben, Pate Pate, Pastis,Congo god mat. Kan også anbefale Amazing Space SPA. Nei, jeg vet at Tivoli hotell ikke er så veldig sentralt!
Neket Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 Tivoli hotell hadde en kul bar på toppen da jeg bodde der! Med husker og flott utsikt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå