Gå til innhold

Ikke WIFI på Iphone 4S

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg får ikke Wifi til å funke på min Iphone 4S. Funka fint etter jeg oppdaterte til IoS 7, men klikka plutselig i helga. Wifi er liksom "grå" så man får ikke til å slå den på i det hele tatt. 3G nettet funker, men dyrt å bruke det hele tiden + at batteriet dør fort.

Har prøvd alle Apple sine tips, nullstilt nettverksinnstillinger, har ikke på flymodus samt restarta hele tlf via itunes. Hva gjør jeg nå?

Kjøpte tlf via nettbutikken til Netcom, men de ramsa bare opp de tingene jeg allerede hadde prøvd og sa at de ikke kunne hjelpe meg fordi det måtte være noe galt med softwaren..

Noen som har opplevd dette og fått det fiksa? Lite gira på å sende inn tlf, da kjøper jeg heller en ny, men får man da det samme problemet på den, siden det også er IoS 7?

Anonymous poster hash: 21f67...f45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd dette to ganger, begge gangene måtte jeg få ny tlf. Fikk aldri noe svar på hvorfor det plutselig skjedde, men det kunne visstnok ikke fikses.

Skrevet

Om det ikke funket å resette til fabrikkinnstilling, for så å gjenopprette er det vel en hardwarefeil, og bare å sende inn?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...