AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Hva shopper dere i usa? Hva er billig, hva er fint/annerledes? Hva styrer dere unna? Tips mottas med takk ! Anonymous poster hash: 3a1b3...abd
Athene Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Det meste er billigere. Alt av kosmetikk, hud- og hårpleie er det mye å spare på. Jeg hamstrer hårprodukter, neglelakker og sminke. Kan blant annet nevne 50 kroner for Redken shampoo, og 35-45 kroner for Essie eller Opi neglelakk. Det er mest å spare på amerikanske merker, blant annet Michael Kors som har blitt så populært i Norge i det siste. Jeg er også glad i å gå på jakt etter kjøkkenutstyr og elektrisk utstyr når jeg er der, jeg har blant annet importert Kitchen Aid maskinen min, som kostet meg halvparten av hva det koster i Norge. Jeg må også nevne treningstøy og undertøy, kanskje spesielt treningssko. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Treningstøy! Spesielt Nike handler jeg mye av, det er jo såå billig i USA. Har vært på en Nike outlet i Texas, var kjempebillig. Også handler jeg merkeklær, type Abercrombie, Armani, Guess Jeans. Og sminke/hårprodukter. Victoria's secret for sminke/kremer/truser/koseklær. Jeg går altså helt amok Anonymous poster hash: 4b8fd...22b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Tusen takk for tips! Her skal det shoppes !! Anonymous poster hash: 3a1b3...abd
Neket Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 TJMaxx! Kjøpte masse billige merkeklær der og fikk sjokk over prisforskjellen når jeg kom hjem på feks Hilfiger og RL polo... De har kjøkkenutstyr, kofferter etc også. Kjøpte en diger Samsonite til under 100 dollar...her hjemme får man vel en av ukjent merke i str litt over håndbagasje for samme pris... Ross er en annen lignende kjede.
Gjest iGirl Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Støtter TJ maxx - de er en butikk som tar inn "fjorårets" mote, eller feilvarer fra mange leverandører. Her kan man finne mye bra til en billig penge. 1
elvital Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Jeg pleier å handle litt forskjellige typer matvarer. Type bakeingredienser (vaniljeekstrakt, konditorfarge feks) og andre sunne ting. I tillegg til former osv til baking. Klær.. Treningstøy.. Alt mulig egentlig Edit: støtter også TJ maxx. Det er flere kjeder av den typen, men akkurat nå står det stilt for hva de heter. Endret 22. oktober 2013 av elvital
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå