Gå til innhold

Shopping i USA

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva shopper dere i usa? Hva er billig, hva er fint/annerledes? Hva styrer dere unna? Tips mottas med takk :)!

Anonymous poster hash: 3a1b3...abd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste er billigere. Alt av kosmetikk, hud- og hårpleie er det mye å spare på. Jeg hamstrer hårprodukter, neglelakker og sminke. Kan blant annet nevne 50 kroner for Redken shampoo, og 35-45 kroner for Essie eller Opi neglelakk.

Det er mest å spare på amerikanske merker, blant annet Michael Kors som har blitt så populært i Norge i det siste. Jeg er også glad i å gå på jakt etter kjøkkenutstyr og elektrisk utstyr når jeg er der, jeg har blant annet importert Kitchen Aid maskinen min, som kostet meg halvparten av hva det koster i Norge.

Jeg må også nevne treningstøy og undertøy, kanskje spesielt treningssko.

• Liker 1
Skrevet

Treningstøy! Spesielt Nike handler jeg mye av, det er jo såå billig i USA. Har vært på en Nike outlet i Texas, var kjempebillig. Også handler jeg merkeklær, type Abercrombie, Armani, Guess Jeans. Og sminke/hårprodukter. Victoria's secret for sminke/kremer/truser/koseklær. Jeg går altså helt amok :)

Anonymous poster hash: 4b8fd...22b
Skrevet

Tusen takk for tips! Her skal det shoppes :)!!

Anonymous poster hash: 3a1b3...abd
Skrevet

TJMaxx!

Kjøpte masse billige merkeklær der og fikk sjokk over prisforskjellen når jeg kom hjem på feks Hilfiger og RL polo... De har kjøkkenutstyr, kofferter etc også. Kjøpte en diger Samsonite til under 100 dollar...her hjemme får man vel en av ukjent merke i str litt over håndbagasje for samme pris...

Ross er en annen lignende kjede.

Skrevet

Støtter TJ maxx - de er en butikk som tar inn "fjorårets" mote, eller feilvarer fra mange leverandører. Her kan man finne mye bra til en billig penge.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg pleier å handle litt forskjellige typer matvarer. Type bakeingredienser (vaniljeekstrakt, konditorfarge feks) og andre sunne ting. I tillegg til former osv til baking. Klær.. Treningstøy.. Alt mulig egentlig

Edit: støtter også TJ maxx. Det er flere kjeder av den typen, men akkurat nå står det stilt for hva de heter.

Endret av elvital

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...