Gå til innhold

Klumpete utflod = klamydia?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg fått gangske mye klumpete utflod :S ser ut som dopapir som er oppløst i vann. Jeg har aldri sånn utflod, så jeg lurer på om grunner til at dette skjer?

Jeg har litt angst for å ha fått klamydia, og det gjør vondt/svir i underlivet, men jeg har ingen andre symptomer. Det skjedde for ca. 1 uke siden.

Hvor lang tid må det gå fra man får klamydia til man blir steril? Tar det flere måneder før det skjer?

Kan man sjekke seg hos helsesøster på skolen (videregående) ?

Anonymous poster hash: 67209...49f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klør forresten ved skjedeåpningen veldig ofte.

Anonymous poster hash: 67209...49f
Skrevet

Jeg slet med det samme flere ganger, sjekket meg for kjønnssykdommer, men ingenting ble vist på prøvene. Så skulle gjerne visst det selv!

Anonymous poster hash: c3348...8c4
Skrevet

Det høres ut som en soppinfeksjon med Candida-sopp. Da får man en hvit, cottage chese-aktig utflod. Man kan kjøpe Canesten (den med både stikkpille og krem) eller Pevaryl (stikkpille og krem) reseptfritt på apoteket for å behandle dette. Er ikke en kjønnssykdom (men om du har hatt ubeskyttet sex er det uansett lurt å teste seg, sånn at man ikke har andre ting i tillegg til sopp).

:)

Anonymous poster hash: cc72e...17a

Skrevet

Det høres mest ut som sopp, men tror du at det er mulig at du kan ha fått klamydia så sjekker du deg selvfølgelig for det med en gang!

Anonymous poster hash: e9227...e31
Skrevet

Klamydia gir jo som regel ingen symptomer, og de symptomene man kan få, kan like gjerne være noe annet. Som andre sier, kan dette høres ut som en soppinfeksjon, men har du vært i situasjoner hvor du kan ha pådratt deg SOI, så tester du deg for det. Eneste måten å finne det ut på.

Gjest tuppesjura
Skrevet

Høres ut som en skikkelig soppinfeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...