Gå til innhold

Billigst mulig weekend

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe en weekendtur til kjæresten min som bursdagsgave. Jeg er student, så flybilletter osv må bli så billige som mulig. Jeg har aldri reist på noe sånt før (bare charter), så jeg sliter litt med å finne noe billig.. Jeg er ganske åpen på hvor og når vi skal reise, men det bør vel egentlig være en by med billig hotellovernattinger :) Så.. Praha for eksempel? Er det noen steder som er fine i desember? Også må vi nok reise torsdag-søndag eller fredag-mandag, så det gjør nok det hele dyrere..

Noen som er vant til å reise på billige weekendturer eller å finne fram i jungelen av flyreiser og hotell? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyreiser kan du finne veldig billig på flybilligst.com :) for noen år siden var vi 5 dager i london og betalte rett over 4000kr for fly og hotell :)

Anonymous poster hash: c4fff...f4f

Skrevet

Norwegian har salg fram til midnatt i dag. Berlin til 199 én vei. Der er hotell billig også.

Anonymous poster hash: b6234...fcf
Skrevet

Tusen takk for svar begge to!

Glemte å si at vi må reise fra Trondheim.. Desverre så vet jeg at det også blir mye dyrere.

Skrevet

Vi reiser mye på billige weekend turer. Pleier å finne fly på norwegian og hotell på hotels.com. Tror også de har salg nå:) var f.eks i tallinn i 4 dager med fly og hotell for 2300 per pers.

Jeg bor også et stykke fra oslo. Skik jeg pleier å gjøre det er at jeg først fnnner billig flygning til oslo, og når jeg har fått det og har datoer å foholde meg til finner jeg billige flyturer videre:)

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe en weekendtur til kjæresten min som bursdagsgave. Jeg er student, så flybilletter osv må bli så billige som mulig. Jeg har aldri reist på noe sånt før (bare charter), så jeg sliter litt med å finne noe billig.. Jeg er ganske åpen på hvor og når vi skal reise, men det bør vel egentlig være en by med billig hotellovernattinger :) Så.. Praha for eksempel? Er det noen steder som er fine i desember? Også må vi nok reise torsdag-søndag eller fredag-mandag, så det gjør nok det hele dyrere..

Noen som er vant til å reise på billige weekendturer eller å finne fram i jungelen av flyreiser og hotell? :)

Vanligvis vil det beste være å unngå å reise fredag og eller søndag da dette normalt er de dagene flybilletter er aller dyrest. Siden det faktisk er de 2 dagene det selges flest billetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...