AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 I går var det 4 dager siden jeg tok på meg p-plaster for første gang. Hadde samleie uten kondom igår. Er jeg noe trygg eller 0%? Bør jeg kjøpe nød-prevensjon? Anonymous poster hash: c9d3d...40a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Les pakningsvedlegget. Anonymous poster hash: 9b00d...f20 1
Uheldigtype Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Les pakningsvedlegget. Anonymous poster hash: 9b00d...f20 Det har jeg ikke her. Og har ikke kjøpt nødprevensjon enda. Noen som vet det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå