AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Hurra for meg Etter at jeg fylte 22 år så gikk jeg opp masse i vekt, jeg er 26 idag. Jeg har altid vært litt små lubben, men plutselig ble jeg feit. Jeg veide 80 kilo på det meste, og jeg er bare 160 høy. MEN idag så veide jeg 63,5 kilo, endelig har jeg en normal BMI, vet at den ikke er 100% riktig, men jeg er så glad. Jeg skal ned litt mer, men dette er en flott dag. Anonymous poster hash: c5d1f...138 10
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Veldig bra! 63 er ikke så ille. Jeg veide 62 for to år siden, og var bare pittelitt rund i kantene, men absolutt ikke mye i det hele tatt. Jeg er like høy som deg Nå veier jeg 52 kilo, men det er bare fordi kroppen min liker seg på denne vekta. Ikke tenk på å gå ned for mye heller Gratulerer forresten! Anonymous poster hash: 4c752...14e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Gratulerer, bra jobba! Anonymous poster hash: 86200...24a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Grattis, bra gjort! Nesten 20 kg det. Jeg er litt lavere og litt lettere enn deg, fornøyd, så tipper du ser både sunn og slank ut nå! Anonymous poster hash: 86f89...5cd
Brunhilde Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Du har vært flink og har lov til å skryte av deg selv! 1
Sugerøret Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 så flink du har vært!! Utrolig bragd!!!! Grattis! Hvordan har du gått ned ? Jeg har mista 21 kg men har mer som skal vekk. Går på lavkarbo
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Gratulerer så masse! Du er nok perfekt slik du ser ut nå! Jeg er 160 cm og veier 110kg.. Litt forskjell Anonymous poster hash: 43ed8...543
Gjest Lille-pus Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Du har vært flink og har lov til å skryte av deg selv! Ferdig snakka !
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Tusen takk til alle sammen Jeg vil gjerne veie under 60 kilo, mer enn det vet jeg ikke. Må se hvordan kroppen min ser ut når jeg først er der, men regner med at 4-5 kilo ikke er så stor forskjell fra kroppen jeg har nå. Min diett har bestått av lav kalori mat, jeg har sluttet å spise mat som ikke er sunt, men har unnet meg 2-4 ruter mørk sjokolade uten sukker fra helsekosten av og til. På begynnelsen trente jeg ikke, men gikk tur i alt fra 30 til 60 min hver dag. Jeg spiser heller aldri noe mat senere enn kl. 20.00, og dette funker veldig bra. Alt var vanskelig på begynnelsen, men nå så har jeg faktisk ikke lyst på snop eller usunn mat lengre, føler det hele går av seg selv nå, automatisk. Anonymous poster hash: c5d1f...138 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå