Gå til innhold

Talk nerdy to me

Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaaah! "Din sopp" er egentlig et perfekt skjellsord. Litt fornærmende, men kan liksom ikke tas alvorlig nok til at det er lov til å bli skikkelig sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp! Det er perfekt!

"unnskyld, da du noe?"

"nei, jeg bare sa at disse kjøttkakene ville vært best med litt sopp til" -Sitat Tekola på serveringsjobb :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ei venninne av meg har fint ord for frosk: myrlapp :nigo: Litt usikker på om den dekker padder også, men har spurt for sikkerhets skyld :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemmer forøvrig ALDRI da jeg var på feltkurs i Bulgaria. Sovnet i bilen, og våkna i det vi kjørte forbi en bensinstasjon. Kjeden er vel fra Romania tror jeg.

Åpna øynene og kikka rett på logoen. Hjalp ikke at jeg var litt sånn søvn-groggy. Hadde vent meg til at det meste er skrevet på det kyrilliske alfabetet, og her var det plutselig bokstaver jeg kunne skjønne. Og i tillegg var det et ord som var farlig likt et norsk et.

Raaaandom.

ROMPETROL.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, tøft!

Du har liksom alle barns drømmeyrke. Jeg ville bli lege, arkeolig, bibliotekar, musiker og psykolog. Helst på en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaada. Drømmejobb helt til man har opplevd å stå en hel jævla føkkings uke i +5 grader, stiv kuling og pissregn, med gjørme til knærne, drittungt fysisk arbeid og INGEN VERDENS TING igjen for det. Og når det prosjektet er ferdig, er du arbeidsledig. :ler:

(men jeg elsker det til tider, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

wut? :blink:

Jeg må bare dele svaret jeg fikk da jeg spurte om padde var det samme:

"Trippelkneigg!! Kædant i reinskafte værn kåm du t teinkje på dæ?! Tja, kæ ska e si. Egentle ikkje d såmå, myrlapp æ myrlapp, å padde æ padde. Mæn gått mugle ikkje eille æ like nøyege på tærminologie, på såmå måte såm at summe si fråsk um padde ;) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ville bli arkeolog! :fnise: Til jeg i 14-15års alderen kom på at jeg egentlig ville være arkeolog bare i finvær, og helst i fjerne land. Og at jeg ikke tåler noe særlig sol (eller gress, eller noe annet moro). Så da bestemte snusfornuftige tenårings-meg seg for at å satse på et yrke som var godt betalt måtte være drømmen. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må bare dele svaret jeg fikk da jeg spurte om padde var det samme:

"Trippelkneigg!! Kædant i reinskafte værn kåm du t teinkje på dæ?! Tja, kæ ska e si. Egentle ikkje d såmå, myrlapp æ myrlapp, å padde æ padde. Mæn gått mugle ikkje eille æ like nøyege på tærminologie, på såmå måte såm at summe si fråsk um padde ;) "

Åja, jammen da så! Da er det jo greit da! :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Fortell hvordan det ble! Jeg har laga sushi selv noen ganger, veldig morsomt! Aldri prøvd noe særlig fine, moderne greier når det gjelder sushi, men jeg er så definitivt ingen purist. Gøy!

...vi var ute og spiste sushi i kveld, forresten. :lol:

Var på Jonoe. Først sashimi, så crispy duck, så sushi og så sjokoladefondant. Litt mett. :daane:

Kjempekoselig!

Glemte å svare :plystre:

Sushien var grei. Litt for mye sukker for min smak (som middag)i den marmeladen, men tror det hadde gjort seg med mer karve. Hvis du skal prøve selv, så må jeg fraråde deg å dyppe den i soyasaus. Det anbefales IKKE. :opplyser:

Jeg har en god ide til deg. Få penger og reis opp hit til arktiske strøk for å grave. Har hørt flere ganger fra arkeologer( museumsbestyrere) at det er en våt drøm å få lov til å forske her oppe i område hvor jeg bor. Det er så bart landskap at du ikke trenger å grave dypt. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...