AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg kom nettopp ut av et forhold, etter å ha vært sammen med en som kontrollerte, manupulerte, slo meg et par ganger og var utro. Han som forgrep seg for meg for noen år siden døde nettopp og jeg var i begravelse. Etterpå prøvde jeg og ta livet av meg selv. Jeg måtte flytte og starte på ny skole. Her har jeg prøvd og late som ingenting, men har ikke lykkes. Lærerne syntes bare jeg er sur og gretten. Har prøvd hardt og ikke vise følelsene mine. Burde heller ha vært ærlig fra starten. Jeg ble litt bedre, men klarer ikke tenke klart. Klarer ikke være verken sur eller glad. Nå har jeg druknet sorgene mine i alkoholen og skadet kroppen min med paracet. Slapp heldigvis sykehusinnleggelse denne gangen. Jeg kommer til å ringe skole i morgen og fortelle grunnen til at jeg ikke kommer. Å jeg vet ikke hvordan jeg skal komme over alt dette. Folk sier jeg bare skal legge det bak meg, men jeg klarer det jo ikke. Akkurat nå er jeg helt utslitt av det her. Tenker hele tiden og får aldri fred fra tankene mine Anonymous poster hash: 2a88a...26f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Har hatt litt kontakt med akkutteam i kommunen min. Men en stund siden nå, siden jeg måtte flytte. Føler virkelig for og få litt støtte av henne nå... men er vel vanskelig å få time på dagen? Anonymous poster hash: 2a88a...26f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Ring så fort de har åpent! Det skader ikke å spørre. Dersom det er ganske akutt så stiller de nok opp ganske fort. Stor klem til deg, håper du får det bedre snart Anonymous poster hash: 63d14...ecc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå