Gå til innhold

Forstuelse håndledd


Fremhevede innlegg

Skrevet

Datt oppå hånda igår, var på røntgen. Ikke brudd sa de. Men det er så jævlig vondt, klarer ikke bruke fingrene, i tillegg er hele hånda hoven.. Sitter her ned så store smerter at tårene bare triller.. Ingen smertestillende hjelper.

Er det virkelig så vondt å bare forstue??

Anonymous poster hash: dc7f5...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det kan være veldig vondt å forstue hånda. Dra på apoteket og kjøp en støttebandasje.



Anonymous poster hash: 97818...824
Skrevet

Hadde støttebandasje, men syns det er bedre uten. Sitter med armen høyt. Men finner liksom ingen stilling som er behagelig. TS

Anonymous poster hash: dc7f5...337

Skrevet (endret)

kjøler du ned 3 ganger om dagen ?Det kan lindre smerter og hevelse,men ikke is direkte på huden

Samt smertestillende gel, Voltaren forte, ibux gel osv .

Ting tar tid .God bedring

Endret av Kårky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...