AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Datt oppå hånda igår, var på røntgen. Ikke brudd sa de. Men det er så jævlig vondt, klarer ikke bruke fingrene, i tillegg er hele hånda hoven.. Sitter her ned så store smerter at tårene bare triller.. Ingen smertestillende hjelper. Er det virkelig så vondt å bare forstue??Anonymous poster hash: dc7f5...337
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Jepp, det kan være veldig vondt å forstue hånda. Dra på apoteket og kjøp en støttebandasje. Anonymous poster hash: 97818...824
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Hadde støttebandasje, men syns det er bedre uten. Sitter med armen høyt. Men finner liksom ingen stilling som er behagelig. TSAnonymous poster hash: dc7f5...337
Sugerøret Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) kjøler du ned 3 ganger om dagen ?Det kan lindre smerter og hevelse,men ikke is direkte på huden Samt smertestillende gel, Voltaren forte, ibux gel osv . Ting tar tid .God bedring Endret 20. oktober 2013 av Kårky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå