AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Kroppen hennes er jo rett opp og ned. Skjønner ikke hvilke former det siktes til her. Jeg har selv en definert midje, er normalvektig og har mye mer former. Overvekt fremhever ikke former, det er motsatt. Hvorfor kan de ikke ikke kalle artikkelen. "Undertøy for deg som er overvektig"? http://www.klikk.no/mote/kamille/moteogskjonnhet/article870553.ece Anonymous poster hash: dcd55...fb0 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg ser ikke at det nevnes noe om former der, bare at det er undertøy for plus size og at de ønsker at alle damer skal tørre å vise frem kroppen sin. Hva er galt med det? Mener du at alle undertøysreklamer eller artikler med tynne modeller burde ha overskrifter ala "undertøy for undervektige" også da eller? Eller er du bare ute etter å tvære på den samme gamle visa om former, tjukke damer og hvor feil overvekt er? Anonymous poster hash: 0b66c...b9b 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Hvorfor kan de ikke ikke kalle artikkelen. "Undertøy for deg som er overvektig"? Det er jo akkurat det de gjør! Undertøy for plus size = undertøy for de som er for store for "vanlige" størrelser. Hva er det egentlig du klager på? Hun sier hun er stor, ikke formfull. Jeg reagerer mer på bildekvaliteten. Anonymous poster hash: 1c439...26c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 På klikk.no heter artikkelen "Tove viser undertøy for deg med former" Anonymous poster hash: dcd55...fb0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå