AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Bruker du å ta graviditetstest kun når dere mistenker at dere kan være gravid, eller er det noen som tar regelmessig test, f.eks. hver måned? Siden ingen prevensjonsmidler er helt 100 % sikre, er det jo en (liiten) risiko å bli gravid. Lurer derfor på om det er lurt å ta en test av og til selv om man ikke mistenker noe. Noen som gjør det? Er det nødvendig egentlig? Anonymous poster hash: 053aa...1ea
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Bruker du å ta graviditetstest kun når DU mistenker at DU kan være gravid, eller er det noen som tar regelmessig test, f.eks. hver måned? Siden ingen prevensjonsmidler er helt 100 % sikre, er det jo en (liiten) risiko å bli gravid. Lurer derfor på om det er lurt å ta en test av og til selv om man ikke mistenker noe. Noen som gjør det? Er det nødvendig egentlig? Anonymous poster hash: 053aa...1ea Ops.. Anonymous poster hash: 053aa...1ea
Gjest HappyWaffle Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 har tatt test når jeg misstenker det. men ikke ellers. det som kommer det kommer
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg tar test ca hver 3. måned. Går på P-ring og hopper alltid over mensen, så tar test for å være på den sikre siden.Anonymous poster hash: b7e72...829
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 har tatt test når jeg misstenker det. men ikke ellers. det som kommer det kommer Tenker jeg og.. litt nervepirrende å teste seg. Har gjort det tre ganger, og alle gangene var like skumle. Så redd for å være gravid, hehe... Anonymous poster hash: 053aa...1ea
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg tar test ca hver 3. måned. Går på P-ring og hopper alltid over mensen, så tar test for å være på den sikre siden.Anonymous poster hash: b7e72...829 Okei! Ja, er jo lurt det... Vurderer å ta en test i blant, selv om jeg ikke mistenker noe. Men vet ikke om det er noe vits i.. Hm.. Jeg går på cerazette. Har funket strålende til nå! Anonymous poster hash: 053aa...1ea
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg bruker spiral, så jeg har naturlige blødninger hver måned. Tester hver 3. måned de periodene hvor mensen evt uteblir. Anonymous poster hash: ccb1d...00f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg gjør det annenhver uke til tross for at jeg tar p-pillene til samme tid hver dag. Er bare at jeg er litt redd for å bli gravid, for det passer ikke nå + at jeg hopper over pillefri uke hele tiden, så derfor har jeg mens hver 4 måned ca. Anonymous poster hash: 96c6b...123
Gjest HappyWaffle Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Tenker jeg og.. litt nervepirrende å teste seg. Har gjort det tre ganger, og alle gangene var like skumle. Så redd for å være gravid, hehe... Anonymous poster hash: 053aa...1ea hehe, ja tiden går aldri så sakte som når man venter på at staven skal gi svar
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg gjorde det om jeg visste en ppille var glemt, eller mensen var forsinket(samme dag, ventet ikke mange dager eller uker). Samme når jeg ikke lengre brukte ppiller og hadde naturlig mens - jeg fikk dog alltid på klokkeslettet i såpass mengder at det aldri var noen tvil. Så for meg var det ikke så nøye. Brukte heller ingen medikamenter som kunne skade et foster, og det gjorde ingenting å bli gravid - men som sagt; når man blør såpass mye som meg så vil jo en sparsom mens også være et tegn man blir obs på og tester for. Anonymous poster hash: 123c9...16b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg gjør det annenhver uke til tross for at jeg tar p-pillene til samme tid hver dag. Er bare at jeg er litt redd for å bli gravid, for det passer ikke nå + at jeg hopper over pillefri uke hele tiden, så derfor har jeg mens hver 4 måned ca.Anonymous poster hash: 96c6b...123 Annen hver uke er litt overdrevet. Anonymous poster hash: b7e72...829
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå