Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #1 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg har et spørsmål om widescreen. Vi har det, 28 tommer. Noen skrev tidligere at tven tilpasser seg det format det sendes i. Hos oss forsvinner deler av tvbildet ut på kantene i noen programmer, det er alltid de samme programmene, f eks Puls på NRK. Hva skyldes dette? Det hjelper ikke om jeg manuelt skifter format, det blir feil uansett.. (kan legge til at vi har parabol) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. mai 2004 #2 Del Skrevet 3. mai 2004 TV'en din står sikkert på automatisk bildegjengivelse eller zoom?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #3 Del Skrevet 3. mai 2004 Det hjelper ikke at jeg trykker på endre format knappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 5. mai 2004 #4 Del Skrevet 5. mai 2004 Se i bruksanvisningen. Du kan helt sikkert slå av den funksjonen som gjør at TVen stiller seg automatisk. Sett den på manuell, så kan du bestemme format selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luv2Xlr8 Skrevet 5. mai 2004 #5 Del Skrevet 5. mai 2004 Åssen merke er Tv'en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #6 Del Skrevet 6. mai 2004 Phillips 28 " widescreen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. mai 2004 #7 Del Skrevet 6. mai 2004 Samboern min snakket en gang om at det var TV-signalet sin feil at formatet forandrer seg. Det skjer hos oss f.eks. bare på NRK, TV2 og NRK2. Dette fordi de tror det er tøft å sende det i sære format.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå