Gjest Morgun Skrevet 20. oktober 2013 #1 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvor mange grader bruker dere på stekeovnen når maten bare skal holdes varm? Det er snakk om maks en halv time og gjelder potetmos. Skal sette hele kjelen inn med lokk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiak Skrevet 20. oktober 2013 #2 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Aner ikke, men går det ikke an å kjøre dynegrøt-prinsippet? Jeg lagde grøt mens jeg var ute og gikk tur for en stund siden - kokte opp grøten, pakket hele kjelen raskt og tett inn en håndduk og et pledd, stappet inn i stekeovnen (naturligvis uten varme på!) og lot det stå mens jeg var borte. Kom tilbake til glovarm og (nesten) ferdig grøt. Endret 20. oktober 2013 av Tiak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 20. oktober 2013 #3 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg pleier å holde potetmosen varm ved å la den stå på stekeplaten, setter da gjerne tempen ned på minimum også med lokk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Del Skrevet 20. oktober 2013 70 grader med folie over eller i ildfast form med lokk. Anonymous poster hash: 7956f...023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå