AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Noen som vet om, eller kanskje er det selv, en snill tannlege? Har tannlege skrekk utta faen... Det har snart gått 10 år siden siste besøk både pga. skrekken og økonomi. Og jeg VET det står dårlig til der inne fordi jeg var til en undersøkelse for 1-2 år sida da jeg fant ut jeg måtte dra til tannlegen. Der ble jeg bortimot oppkjeftet pga. tennenes tillstand:( Gikk ikke tilbake, så nå er det sikkert enda verre:( Anonymous poster hash: 376e1...6e7
-T- Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Sanden tannhelse! http://www.sandentannhelse.no Var livredd tannlegen selv, men disse er kjempe greie. hadde veldig dårlige tenner når jeg gikk dit første gangen, men bare forklar at du er redd så tar de hensyn til det kan også få beroligende tabletter (som funker!) om du trenger det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå