Gå til innhold

Oppholde seg i samme rom som hasjbrukere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Kan man bli straffet for å oppholde seg i samme rom som noen som bruker/oppbevarer hasj? Jeg var på besøk hos noen kompiser som da hadde tydeligvis hadde hasj liggende, det banket på døra og ute står det tre politibetjenter...De satte håndjern på oss alle sammen, og ba oss sette oss. Jeg gjorde som jeg fikk beskjed om, og svarte som sant var at jeg kjente dem og vi var naboer, men jeg verken brukte eller hadde noe med hasjen å gjøre. De ba om navnet mitt, spurte hvor jeg bodde og ba om telefonnummer. Deretter fjernet en av dem håndjerna mine og sa jeg kunne gå. Hva som skjedde med resten vet jeg ikke. Hva kan jeg forvente meg? Er livredd for å få noe på rullebladet.



Anonymous poster hash: e672c...1fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får nok ikke noe på rullebladet ditt for at du var på besøk hos noen misbrukere, men framover ville jeg vært forsiktig med å ha omgang med sånne mennesker.

Jeg blei stoppa en gang å måtte blåse fordi at det satt en på med meg som var alkoholiker og hasjrøyker. Dette var en kamerat av en X som tilfeldig satt på. X var også misbruker, men ikke kjent av politiet.



Anonymous poster hash: a8e3a...3bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...