Gå til innhold

USA shopping

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) jeg skal til USA i Januar/Februar og lurte på om noen kunne komme med tips på hva som er verdt å kjøpe med seg hjem...i det siste har jeg bakt mye og liker dette veldig godt:) er bakeutstyr billigere der? (tipper, sprøyteposer, Wilton produkter, farger,rolling pin, )

Jeg har sett mye etter bakeutstyr i Norge, men alt er så dyrt at jeg heller vil vente med å kjøpe det visst jeg kan få det billigere. Kom gjerne med forslag til butikker eller merker som er bra ;)

Blir veldig glad for alle tilbakemeldinger :)

Anonymous poster hash: 63feb...13a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler absolutt å kjøpe med sminke om du bruker det! Sminke som du får kjøpt på vita/hennes i Norge er MYE billigere i USA. Mascaraer fra Loreal koster ca 40 kroner, foundation ca 50. Også parfymerisminke er mye billigere!

Bakeutstyr er også billigere ja, du kan få tak i mye på Walmart/Target eller hobbybutikker som Michael's.

Skrevet

Gnagsårplaster haha.. det hamstret jeg med meg hjem. Koster vel 80kr for en pakke i Norge, der betale jeg rundt 10kr.

Skrevet

Bakeprodukter kan du kjope paa Bed Bath & Beyond, Target, Macy's, og forskjellige spesialforretninger.

Skrevet

Walmart er billig på bakeprodukter. Jeg betalte det samme for en pakke med 8 forskjellige wiltonfarger(av den lille typen). Betalte like mye for dem som det koster for en stor farge i Norge.. Og fargene har jeg enda, lenge etterpå

• 2 uker senere...
Skrevet

Walmart er billig på bakeprodukter. Jeg betalte det samme for en pakke med 8 forskjellige wiltonfarger(av den lille typen). Betalte like mye for dem som det koster for en stor farge i Norge.. Og fargene har jeg enda, lenge etterpå

Tusen takk for svar :) skal se etter wilton farger siden de er så dyre i norge ;)

Skrevet

Bakeprodukter kan du kjope paa Bed Bath & Beyond, Target, Macy's, og forskjellige spesialforretninger.

takk for svar :) skal sjekke ut butikkene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...