AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #1 Skrevet 20. oktober 2013 Blir det fler runder i senga? Er det et kompliment eller ikke når han ikke vil ha sex flere ganger etter orgasme? Eller ingen av delene, det har ikke noe med meg å gjøre..? Av og til vil jeg ha sex to ganger.. Men det er det veldig sjelden jeg får... Hadde ikke nødvendigvis trengt to, hvis den første var lengre... Men vet ikke hvordan jeg kan få formidlet det uten å fornærme. Det er jo ikke som om det er et problem. Han er ikke rask på aavtrekkeren! Jeg vil bare gjerne fortsette etter første orgasme, gjerne prøve på en til... Har noen noen råd til meg?Anonymous poster hash: 3907b...2aa
Bjørn82 Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 En ting som funker er at "han" som sannsynligvis ikke klarer å holde det igang rett etter han har kommer er i et stadie rett etter, hvor han er ekstremt følsom. Da kan han gi oralsex eller annet mens han får en liten pause fra berøring også kan hun gi han litt oralsex for å få den igang igjen så er det vel mulig å kjøre på igjen
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Vet at det trengs en pause, han er bare som regel ikke interessert i en omgang til.Anonymous poster hash: 3907b...2aa
Bjørn82 Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Da er det vel bare å si det til han. At det er ønsket. Vil han ikke så er det jo lite å gjøre med det... Kan jo prøve å tvinge han, men da er man vel fort ute i gråsoner.
petterm Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Høres vel ut som om han må trene litt på å holde igjen? Har du prøvd å gi han en BJ først? Hvis du klarer å få han til å komme en gang uten å være inne i deg så kanskje han har lyst på en "ordentlig" runde også. Håper du får det til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå