ohyeahitsme Skrevet 20. oktober 2013 #21 Skrevet 20. oktober 2013 Haha, jeg hadde sikkert tenkt det samme som deg, så jeg skjønner deg godt. Hihi, bra du ikke er hårsår TS: Lykke til. Denne damen likte profilbildet ditt, så da kan det vel kompenseres, som nevnt. Det gjelder vel begge kjønn jeg vil tro!
gyazo Skrevet 20. oktober 2013 #22 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Kan aldri tenke meg at denne teksten vil funke. Kort ned teksten og slapp av. Du virker altfor slitsom, og det er for mange negative egenskaper på en gang. Edit: kan være greit å logge inn som skjult bruker her inne. Hadde en mistanke om hvem dette var, og fikk det bekreftet nå. Endret 20. oktober 2013 av gyazo
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #23 Skrevet 20. oktober 2013 Når jenter skriver noen kriterier på "Drømmepartner" feltet så kjenner jeg absolutt ingen som bare går til neste profil. Går ikke an å bli mer kjedelig. Anonymous poster hash: b66f5...0b4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #24 Skrevet 20. oktober 2013 Må si jeg ikke likte bilde nr 2 og 3. Kun fordi de så litt gamle ut, tre år siden de ble tatt? Ellers var resten av bildene bra, du så mye eldre og kjekkere ut på de! Anonymous poster hash: 501bb...cfb 1
Gjest Skrevet 20. oktober 2013 #25 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg synes teksten ble litt for slitsom. Litt ADHD-aktig. Og for mange banneord. Men nå er jeg 10 år eldre enn deg, så det er mulig jeg tenker annerledes enn jentene på din alder.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #26 Skrevet 20. oktober 2013 Du bruker mange avsnitt/ord på å beskrive hva du ikke er, og hva du ikke søker. Dropp det, det virker kontraproduktivt og bidrar til at teksten oppleves som lang og intetsigende. Fokuser på hva du er, og hva du leter etter, og vær kort og konsis. Bilder er kjempeviktig, så det er jo veldig bra å ta med seg at hun over likte det. Anonymous poster hash: 51ec1...18b 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #27 Skrevet 20. oktober 2013 Litt nysgjerrig på hvem dette er! Finner han ikke på sukker heller.. :-P Anonymous poster hash: 263cb...232
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #28 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg var innom denne profilen for noen dager siden Anonymous poster hash: 0a8aa...bba
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #29 Skrevet 20. oktober 2013 Tell me his nickname? :-D Jeg var innom denne profilen for noen dager sidenAnonymous poster hash: 0a8aa...bba Anonymous poster hash: 263cb...232
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #30 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg synes ikke noe om banneordene. Greit at du bruker det i dagligtale, men synes en profil skal være bittelitt formel. Dropp de og bruk de heller på sms, facebook o.l der det er mere akseptert å skrive rett fra lævra. Anonymous poster hash: 501bb...cfb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #31 Skrevet 21. oktober 2013 Denne teksten har jeg lest før. Hvorfor ber du etter råd igjen, når du tydeligvis ikke tar de? Jeg møtte kjæresten på sukker. Førstemeldinga hans var elendig, men ga han en sjans pga god profiltekst. Jeg hadde luket deg ut veldig fort pga den slutsomme måten å skrive på, og mistenker dette med journalistikk er jug suden du har skrivefeil og tydeligvis dårlig vokabular (haaater bruk av engelsk!). Med det sagt, jeg likte godt din beskrivelse av drømmepartner (respekt for menn som ikke vil ha paradise-bimboer ) og jeg er sannsynligvis ikke det du leter etter (bla noen år eldre), så mulig det funker for enkelte. Du kan treffe blink, men risikerer også svært lite respons.Anonymous poster hash: e728a...d65
amonyn Skrevet 22. oktober 2013 #33 Skrevet 22. oktober 2013 Enig i slitsomt og at du prøver for hardt. Prøv å korte ned og si det samme uten å si det rett ut. Jeg hadde for eksempel forstått at du ikke ønsker rosabloggerkjæreste selv om du hadde fjernet avsnittet som handler om dette. Samme med engelske uttrykk; jentene ser at du putter inn engelske ord, du trenger ikke å påpeke det. Prøv å være mer subtil, den rette jenta vil forstå.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #34 Skrevet 22. oktober 2013 TS Mange av dere har nok rett i at teksten var slitsom, kanskje litt for barnslig og alt det andre som er nevnt. Har nesten fullstendig omgjort den nå basert på noen av tipsene her inne og er mer fornøyd nå takk til alle som har hjulpet. Anonymous poster hash: 16a36...bb5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #35 Skrevet 22. oktober 2013 Hvis du er seriøs, så ville jeg endret på ganske mye av den. Jeg hadde en sukkerprofil, men jeg bare tullet med den der inne. Heldigvis skjønte ganske mange det da. Ser du har fått hjelp nå. Lykke til. Nå finner du sikkert the love of your life, eller hva du nå enn søker. Anonymous poster hash: 3c9c9...ab1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå