AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Så, jeg har lagd meg en profil på sukker. Og det sies jo at en god profil er viktig. Jeg lurer egentlig på om noen av dere gidder å komme med litt konstruktiv kritikk til profilteksten min? Sånn at jeg kan finne ut om jeg i det hele tatt hører til på et slikt sted, da jeg neppe kommer til å forandre profilen min i noe større grad. Iallfall ikke for å gjøre den mer formell "pen" eller "voksen" jeg er tross alt bare drittungen enda (23år) Advarer om at teksten er gaaaaanske lang. Om seg selv Hvorfor må datingprofiler være så jævla (yeah i said it) høytidelige? Ingen banneord, null skrivefeil, 1000 pene adjektiver og en politisk korrekthet som selv svigermor fort blir lei av. Dette blir ærlig talt litt for flippings formelt for min del. Jeg er ***** å jeg skriver fra levra med så mye av meg som mulig. Som nevnt over her så er navnet jeg fikk *****, Dette betyr tydeligvis hestenes venn, litt ironisk egentlig da jeg er livredd hester men nok om det. Jeg er en av disse raringene med et kanskje alt for positivt og til tider alt for avslappet syn på livet. Men man kan da for faen ikke deppe å stresse hele tiden heller, for det får du helt sikkert kreft av. Har også litt sånn av og på Adhd, men det er jo bare bra. Kjedelig å sitte stille for mye anyway Jeg har blitt fortalt at jeg har en bra sans for humor, og jeg greier som oftest å få selv de mest kjipe til og smile. Humor er en av disse tingene som bare faller naturlig for meg, Så om jeg ikke får deg til å smile så spanderer jeg daten Selvironisk herfra til flippings Pluto kan jeg også være om jeg vil, jeg mener jeg er 165cm høy, spøkene skriver seg selv omtrent. Du har sikkert lagt merke til uvanen min med å slenge alt for mange engelske ord inn i det jeg skriver. Men fortvil ei for dette er ikke min eneste uvane, jeg stikker også av med hele dyna når jeg sover, synger for meg selv, spiller airdrums/guitar og headbanger. Ser ganske dust ut egentlig See ya? Drømmepartner Om du er.. -Eventyrlysten -Intelligent -Selvstendig -Energisk -Livsglad -Positiv samt at du ikke tar deg selv så alt for høytidelig med en god porsjon humor og et utseende jeg liker (dette kan være så mangt) så tror jeg vi skal komme overens just fine. Resten er kjemi Rosa bimboer med veskehunder interesserer meg overhode ikke. Siden sannsynligheten for at vi vil funke sammen er mindre enn sjansen for å vinne i lotto... 300 ganger.. på rad! Så om du er veldig opptatt av å skvise puppene dine nærmest mulig kameraet, har Paris Hilton som idol og har et intellekt som kan sammenlignes med en gjennomsnittlig Paradise Hotel deltaker så er det bra om du klikker deg videre, fordi du vil neppe like meg heller. Ps, går ofte med stylter så du må være lavere enn meg når jeg bruker dem Jobb og interesser Er vel her jeg burde skrive noe om hvor vanvittig aktiv jeg er, hvor mye jeg elsker å gå milelange turer i skog og mark samt skryte av hvor mange fjelltopper jeg har besteget, Mount Everest er bare en spasertur for meg. Jokes aside, jeg tar for tiden opp media som privatist. jeg har lyst til å utdanne meg videre i journalistikk. Sykler litt BMX og synes dette er fantastisk, jeg kommer til å fortsette med dette til kroppen min ikke takler mer juling, litt sånn adrenalin junkie er jeg også, elsker alt som får meg til å føle meg levende! Musikk er en stor del av livet mitt og jeg går sjeldent noen steder uten at plugsa følger med. Jeg er ett metallhue av dimensjoner, men hører også mye på punk og rock. Så det å få meg med på konserter/festivaler blir intet problem, blir vel heller jeg som drar deg med. Spiller litt trommer gjør jeg og, samtidig som jeg prøver å lære meg og få gitaren min til å gi fra seg fine lyder men foreløpig så ender det bare opp med at naboene tror jeg kveler ei katte. Ellers så liker jeg å henge med venner å snakke om alt mellom himmel og jord samt game litt på kvelden når du får neglsprett bare av å gå ut oppkjørselen. Blir kanskje litt mye siden vi tross alt bor i en fryseboks 5 måneder av året. Så har jeg en svakhet for oldschool konsoller (NeS, Snes, PsX, N64 osv) yeah sært i know Men jeg kan fint bytte ut kontrolleren med en god film eller ei bra bok Flink på kjøkkenet er jeg også (så lenge jeg slipper oppvasken hver jævla gang) Anonymous poster hash: 16a36...bb5
Gjest Euforia Skrevet 20. oktober 2013 #2 Skrevet 20. oktober 2013 Personlig synes jeg du prøver for hardt. Det blir veldig voldsomt, og det lyser igjennom at du er veldig ung. Det er sikkert mange som har sansen for det og synes du har en morsom profiltekst, men den fenger ikke meg.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #3 Skrevet 20. oktober 2013 Teksten din er jævla lang og du prøver for flippings hardt. Anonymous poster hash: 406ef...cf9 6
ohyeahitsme Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg liker damer som skriver bra, uformelt og morsomt. Men, dette blir way to much for meg i alle fall Er du rålekker kan det sikkert kompenseres 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Teksten din er jævla lang og du prøver for flippings hardt. Anonymous poster hash: 406ef...cf9 Mulig mulig.. Jeg har problemer beskrive meg selv uten at det blir en wall of text. Prøvd nå i 1 time men alt blir bare feil å ikke meg i det hele tatt. Enda godt jeg ikke har tømt lommeboka mi på dette, godt mulig dette ikke funker for meg Anonymous poster hash: 16a36...bb5
Gjest Euforia Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg liker damer som skriver bra, uformelt og morsomt. Men, dette blir way to much for meg i alle fall Er du rålekker kan det sikkert kompenseres Jeg tror dette er en gutt.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Og yeah, er en gutt. Burde kanskje sagt det i det første innlegget Anonymous poster hash: 16a36...bb5
ohyeahitsme Skrevet 20. oktober 2013 #8 Skrevet 20. oktober 2013 Haha.. Shit happens! LOL. Lett for å ta AB som kvinner her inne hoho. Vel, jeg syns fortsatt vedkommende prøver for hardt å være morsom, uavhengig av kjønn ;p Men hvis du er mann så er jeg glad jeg ikke falt for deg i det minste!
Gjest Euforia Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Og yeah, er en gutt. Burde kanskje sagt det i det første innlegget Anonymous poster hash: 16a36...bb5 Neida, jeg synes det kommer godt frem i profilteksten. Men siden du er så ung, så ser du kanskje etter noen jenter som er yngre enn deg? Tror det er mange som vil smile av profilteksten din
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Haha.. Shit happens! LOL. Lett for å ta AB som kvinner her inne hoho. Vel, jeg syns fortsatt vedkommende prøver for hardt å være morsom, uavhengig av kjønn ;p Men hvis du er mann så er jeg glad jeg ikke falt for deg i det minste! Nei du, det kunne nok aldri blitt oss to Anyway du har sikkert rett. Skriver egentlig omtrent på samme måte som jeg snakker (betyr det at jeg prøver for hardt irl også?) Tror jeg bare setter dette på pause en stund. Anonymous poster hash: 16a36...bb5
ohyeahitsme Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 Nå skal ikke jeg skryte på meg å være flink til å bedømme profiltekster på nettdating, da jeg aldri har vært registrert på sånne sider. Men hvis du kutter ut banneordene o.l , og kanskje korter litt ned på teksten så hjelper det mye. At du skriver om interessene dine er jo helt greit Du prøver nok ikke for hardt i real life, og jeg ser for meg at du er en morsom og "relaxing" dude. Jeg har også lett for å slenge inn en del engelske ord, da det er mer fancy (hihi)
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 Neida, jeg synes det kommer godt frem i profilteksten. Men siden du er så ung, så ser du kanskje etter noen jenter som er yngre enn deg? Tror det er mange som vil smile av profilteksten din Jo gjør da det, alt fra 18-24 er akseptabelt. Men hvem vet, kanskje jeg bare henger veldig mye etter når det kommer til mental alder. Sukk, kanskje på tide å bli seriøs og "kjedelig". Får finne meg en blåkopi av en vanlig profiltekst å redigere litt på den. Lagde meg en fake jenteprofil også bare for å se hva de andre guttene på min alder +- skriver, og jeg synes de var så sinnsykt kjedelige. Ville aldri sendt noen av de jeg så på en eneste melding om jeg var jente. Anonymous poster hash: 16a36...bb5
Gjest Euforia Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 Jo gjør da det, alt fra 18-24 er akseptabelt. Men hvem vet, kanskje jeg bare henger veldig mye etter når det kommer til mental alder. Sukk, kanskje på tide å bli seriøs og "kjedelig". Får finne meg en blåkopi av en vanlig profiltekst å redigere litt på den. Lagde meg en fake jenteprofil også bare for å se hva de andre guttene på min alder +- skriver, og jeg synes de var så sinnsykt kjedelige. Ville aldri sendt noen av de jeg så på en eneste melding om jeg var jente. Anonymous poster hash: 16a36...bb5 Jeg lånte ei venninne sin profil og søkte deg opp på Sukker nå. Synes du har et fint profilbilde. :-)
ohyeahitsme Skrevet 20. oktober 2013 #14 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg lånte ei venninne sin profil og søkte deg opp på Sukker nå. Synes du har et fint profilbilde. :-) "Lånte ei venninne sin profil" du liksom 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #15 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg lånte ei venninne sin profil og søkte deg opp på Sukker nå. Synes du har et fint profilbilde. :-) Say whaat?! Kan man søke opp folk basert på profiltekst? Dette var nytt for meg. Burde kanskje ikke lagd denne tråden allikevel.. Ohwell hindsight is a bitch. Anonymous poster hash: 16a36...bb5
Gjest Euforia Skrevet 20. oktober 2013 #16 Skrevet 20. oktober 2013 "Lånte ei venninne sin profil" du liksom Haha, du skal få tro hva du vil. Jeg har vært sammen med kjæresten min i mange år. Hvis du snoker på meg her inne, så finner du nok ut av det
Gjest Euforia Skrevet 20. oktober 2013 #17 Skrevet 20. oktober 2013 Say whaat?! Kan man søke opp folk basert på profiltekst? Dette var nytt for meg. Burde kanskje ikke lagd denne tråden allikevel.. Ohwell hindsight is a bitch. Anonymous poster hash: 16a36...bb5 Nei, det kan man nok ikke. Hallo, klokka er snart tre. Jeg søkte på personer som har vært inne den siste måneden, som er lavere enn venninna mi, og som er mellom 22 og 24 år. Ikke så veldig vanskelig.
ohyeahitsme Skrevet 20. oktober 2013 #18 Skrevet 20. oktober 2013 Haha, du skal få tro hva du vil. Jeg har vært sammen med kjæresten min i mange år. Hvis du snoker på meg her inne, så finner du nok ut av det Nei, for all del. Bare tulla litt med deg
Gjest Euforia Skrevet 20. oktober 2013 #19 Skrevet 20. oktober 2013 Nei, for all del. Bare tulla litt med deg Haha, jeg hadde sikkert tenkt det samme som deg, så jeg skjønner deg godt.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #20 Skrevet 20. oktober 2013 Nei, det kan man nok ikke. Hallo, klokka er snart tre. Jeg søkte på personer som har vært inne den siste måneden, som er lavere enn venninna mi, og som er mellom 22 og 24 år. Ikke så veldig vanskelig. Internett er en jævla skummel greie egentlig :o helt ny på dette nettdatings opplegget og jeg ante ikke at det var så lett å søke seg frem til folk (spesielt ikke på en side som etter hva jeg har hørt er overpopulert med menn) Nuvel, Takk for komplimentet ang profilbildet iallfall Anonymous poster hash: 16a36...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå