bazinga88 Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Hei, jeg har i flere år slitet med mage problemer, nå i sommer tok jeg en blodprøve som ga tru til at jeg hadde cøliaki, så jeg ble sendt til gastroskopi sak, jeg ringte legekontoret i går for å høre hva dommen ble. legen var ikke tilstedet på kontoret, men ut ifra hva damen i den andre enden leste tok vi begge det som at prøvene ikke viste noe, men jeg skulle ringe tilbake til mandag for å kunne snakke med lege. Jeg er utrolig utålmodig på svar ( en stor grunn er pga magesmerter) leste litt på nettet om latent cøliaki, men jeg forstår ikke. noen som kan forklare hva det er enkelt? Er det i tilfellet hva jeg har? ( har forresten "alle" symptomene som dr. Google nevner)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå